Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Вибір способу підвищення продуктивності крану
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Свіргун, О. А.; Свіргун, Валентин Володимирович; Свіргун, Володимир Петрович
    Studies on the microprocessor-based crane control. System, which allows eliminating load fluctuations and accurate positioning of all mechanisms.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до розрахункового завдання з дисципліни "Гідропривід підйомно-транспортних машин і обладнання"
    (2023) Гнатенко, Григорій Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна
    Об'ємний гідропривід сьогодні широко застосовується в машинобудуванні і став невід’ємною частиною сучасних мобільних машин і промислового обладнання. У технічно розвинутих країнах сучасну машину без гідроприводу зустріти майже неможливо. Ці методичні вказівки призначені для студентів спеціальності 133 «Галузеве машинобудування» спеціалізації 133.04 «Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини і обладнання». У вказівках надана методика розрахунку елементів гідроприводу підіймально-транспортних і будівельно-дорожніх машин і обладнання. Методику студенти використовують при виконанні розрахункового завдання з курсу «Гідропривід підйомно-транспортних машин і обладнання». Метою вказівок є надання студентам знань щодо конструювання та проектування елементів об’ємного гідроприводу підіймально-транспортних і будівельно-дорожніх машин і обладнання.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до розрахунково-графічного завдання з дисципліни "Будівельно-дорожні машини"
    (2023) Гнатенко, Григорій Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна
    При підготовці магістрів за спеціальністю 133 «Галузеве машинобудування» важливе значення має не лише вивчення ними конструкцій машин та обладнання, їх призначення та сфери застосування, а й вивчення методів інженерних розрахунків машин. Це дозволить майбутнім інженерам визначати раціональні технологічні та конструктивні параметри проектованих машин, а, значить, займатися конструкторською та науковою діяльністю. Ці методичні вказівки призначені для студентів спеціальності 133 «Галузеве машинобудування». У вказівках надана методика розрахунків елементів фронтального навантажувача. Методику студенти використовують при виконанні розрахунково-графічного завдання з курсу «Будівельно-дорожні машини». Метою вказівок є надання студентам практичних рекомендацій до виконання завдань з конструювання та проектування будівельних, дорожніх та меліоративних машин. Цей навчально-методичний посібник може бути рекомендований для студентів інших спеціальностей механічної інженерії.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Основи автоматики транспортних засобів"
    (2023) Костяник, Ірина Віталіївна; Істомін, Олександр Євгенійович
    Сучасним спеціалістам з галузевого машинобудування для успішного освоєння нової техніки необхідні міцні теоретичні знання в галузі теорії автоматичного керування, на базі якої створюються сучасні автоматичні системи. У зв’язку з виникненням та розвитком автоматичних систем з’явилася й галузь науки, що займається їх вивченням – автоматика. Автоматика є прикладною науковою дисципліною, яка вивчає принципи побудови та методи розрахунку автоматичних систем. Значну частину автоматики становить теорія автоматичного керування, яка складається з двох основних розділів – аналіз систем автоматичного керування і синтез систем автоматичного керування. Аналіз систем автоматики – це вивчення її властивостей; тобто дослідження існуючої системи. Синтез систем автоматики направлений на створення нових її варіантів. Метою вивчення дисципліни є надання студентам базових знань з основ теорії автоматичного керування, що складається з наступних основних частин: принципи побудови, методи аналізу і стійкість лінійних стаціонарних систем автоматичного керування (САК); дослідження характеристик агрегатів і стійкості САК транспортних засобів. Для закріплення вивчення теоретичного матеріалу передбачено комплекс лабораторних робіт, алгоритм проведення яких надано в методичних вказівках. В процесі виконання лабораторних робіт студенти освоюють методику дослідження лінійних систем автоматичного керування. При цьому необхідно вміння застосовувати знання таких основних розділів курсу, як «Елементи та ланки систем автоматичного керування», «Передавальні функції динамічних ланок», «Часові характеристики динамічних ланок», «Частотні характеристики динамічних ланок», «Стійкість лінійних систем автоматичного керування». Лабораторні роботи виконуються на персональних комп’ютерах із застосуванням інтерактивної програми MATLAB, що дає можливість досліджувати системи графічно, уникаючи багатьох нюансів, пов’язаних зі звичайним програмуванням.