Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Motion of cranes of bridge type simulation in the MS Excel environment
    (University of Miskolc, 2014) Grigorov, Otto; Stepochkina, Olga
    The idle times of the crane caused by need of replacement of wheels, can have critical value for functioning of a logistic chain. In article the task about the movement of the crane with a skew with the accounting of several mutually influencing processes having various nature is considered. The solution of this task has important applied value for increase in a resource of wheels. For the crane designs, more varied, a known problem is representation of results in a suitable form for engineering calculations, as a compromise between simplicity and quality of the results. Possible solution is modelling in the environment of MS Excel. This approach allows the best way to provide the necessary engineering calculations for simplicity, clarity and reliability of the submission and processing of a large number of heterogeneous data. As an example, modelling of an elastic skeleton of the crane in dynamics that represents complexity in view of lack of specialized mathematical apparatus is considered.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичне і експериментальне дослідження процесу пересування мостового крана з перекосом
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2017) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Турчин, Ольга Володимирівна; Вишневецький, Георгій Валентинович
    Процес пересування крана супроводжується значними втратами енергії, підвищеними навантаженнями на елементи конструкції й механізмів, а також на підкранові спорудження. У наш час одержують поширення різні практичні заходи, що компенсують негативні явища (антиперекісні системи керування рухом, уточнена вистановка коліс і вирівнювання рейкового шляху). Однак оцінки застосовності й ефективності цих заходів обмежені відсутністю необхідного теоретико-експериментального обґрунтування. Основними стримуючими причинами є багатофакторність і взаємозумовленість процесів, а також проблематичність виконання натурних вимірів у необхідному обсязі з необхідною точністю. У роботі послідовно розглядаються відповідні проблеми й пропонуються шляхи їх розв'язку із залученням нових засобів, у першу чергу, інформаційних технологій. Математична модель забезпечує не тільки розрахунки, але й операції, характерні для бази даних. Експеримент проводиться із пружною моделлю, що має спеціальні ділянки з підвищеною чутливістю до бічних навантажень. Забезпечена можливість зміни настановних кутів коліс і форми рейкового шляху. Отримані дані аналізуються із залученням обчислювальних засобів. Результати експерименту використовуються для перевірки коректності математичної моделі, яка надалі може бути використана для розрахунків натурних кранів.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование перемещения мостового крана с перекосом
    (НТУ "ХПИ", 2014) Григоров, Отто Владимирович; Степочкина, О. В.
    В статье рассматриваются особенности программы, предназначенной для исследовательских и инженерных расчетов, объектом которых является кран мостового типа, движущийся с забеганием одной из опор. Обосновывается важность учета параметров приводов механизма передвижения. Предложен подход, позволяющий задавать и контролировать основные параметры элементов привода. Особое внимание уделено обеспечению возможности быстрого перезадания кинематической схемы в среде MS Excel.
  • Ескіз
    Документ
    Инженерные и информационные аспекты решения задачи о передвижении кранов мостового типа в среде MS Excel
    (НТУ "ХПИ", 2014) Григоров, Отто Владимирович; Степочкина, О. В.
    В статье обосновывается целесообразность создания программы, предназначенной как для исследовательских, так и для инженерных расчетов перекосных нагрузок кранов мостового типа. Предложен подход к решению важной части программы, которая связана с моделированием остова мостового крана как статически неопределенной системы в среде MS Excel.