Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Применение метода моделирования в педагогических исследованиях
    (Nauka i studia, Przemysl, Poland, 2020) Рубашка, Владимир Петрович; Фесенко, Наталия Святославовна
    Рассматриваются вопросы содержания и применения метода моделирования при проведении педагогических исследований. Особенное внимание уделено проблеме соотношения модели и оригинала. Отмечается важная роль классификации моделей в процессе проведения исследований.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование в системе повышения квалификации педагогических работников
    (2020) Рубашка, Владимир Петрович
    Рассматриваются вопросы содержания и применения метода моделирования при повышении квалификации педагогических работников. Особенное внимание уделено проблеме соотношения модели и оригинала. Отмечается важная роль классификации моделей в процессе проведения исследований.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання як метод педагогічного дослідження
    (Мадрид, 2020) Рубашка, Володимир Петрович
    Розглядаються питання розкриття функцій та змісту метода моделювання. Дається в изначення моделі. Особлива увага приділена проблемі співвідношення моделі і оригіналу і побудови процесу дослідження на основі моделей. Виявляються особливості наукових моделей і моделювання в педагогіці.