Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3845

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ltm

Кафедра "Підйомно-транспортні машини і обладнання" заснована у 1929 році. Першим її очільником став професор Тамарін Д. Н.

Курс "Теорія і будова підйомних машин" в Харківському практичному технологічному інституті викладався ще з 1888 року Вадимом Ерастовичем Тіром.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 7 кандидатів технічних наук, з них 5 мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Integrated Approach to Determine Operational Integrity of Crane Metal Structure
    (Budapest University of Technology and Economics, 2019) Gubskyi, Sergii; Yepifanov, Vitalii; Chukhlib, Vitalij; Basova, Yevheniia; Okun, Anton; Ivanova, Maryna; Panamariova, Olga
    One of the elements limiting the crane life cycle and affecting the safety of its operation is a metal structure. Currently, there is no single scientifically-based approach to assess the operational integrity of crane metal structures. The paper deals with issues related to the development of an integrated approach to determine the operational integrity of crane metal structures, based on a combination of numerical methods of calculation (the finite element method and boundary states calculation) and magnetic coercive non-destructive control. The research of the influence of the metal chemical composition, its microstructure and the controlled elements thickness on coercive force values have been carried out. In order to take into account these parameters, it is suggested to use certificated experimental samples with variable cross sections. The practical value of the research is to apply the integrated approach that will eliminate the disadvantages of a separate method, complement these methods, increase the objectivity and accuracy of determining the operational integrity of crane metal structures.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження напруженого деформованого стану металоконструкції стенду механізму підйому вантажу
    (НТУ "ХПІ", 2018) Губський, Сергій Олександрович; Цебренко, Максим В'ячеславович; Окунь, Антон Олександрович
    У роботі проведено розрахунок напружено-деформованого стану металоконструкції стенду механізму підйому вантажу за граничним станом із застосуванням методу скінченних елементів. Показано, що у всіх розрахункових зонах діють напруження, що не приводять до накопичення ушкоджень і їх металоконструкції мають необмежену довговічність. Наведено результати експериментальних досліджень напружено-деформованого стану металоконструкції клітки за допомогою тензометричного методу неруйнівного контролю. Зроблено порівняльний аналіз аналітичних та експериментальних досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Пути повышения надежности работы механизма изменения вылета портальных кранов
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2015) Коваленко, Валентин Александрович; Берников, Денис Олегович; Моисеенко, Андрей Филиппович
    Рассмотрены существующие направления и методы совершенствования механизма изменения вылета стрелы портальных кранов. На основе анализа видов и последствий эксплуатационных отказов, а также результатов экспериментальных исследований предложено практическое решение по модернизации существующих конструкций механизма изменения вылета. Разработана математическая модель для исследования и оценки влияния рабочего хода рейки механизма изменения вылета портального крана КПП 16/20/32-36/28/20 на усилия в элементах металлоконструкции крана. Приведены зависимости усилий в рейке от рабочего хода и изменения вылета стрелы. Предлагаемое конструктивное решение позволит решить проблему неконтролируемых динамических нагрузок при модернизации крана. Результаты, полученные при моделировании, могут быть использованы при проектировании новых кранов, при исследовании энергоемкости процесса при изменении вылета стрелы с возможностью варьирования геометрических параметров рейки.