Кафедра "Комп'ютерна інженерія та програмування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1095

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/cep

Від 26 листопада 2021 року кафедра має назву – "Комп’ютерна інженерія та програмування"; попередні назви – “Обчислювальна техніка та програмування”, “Електронні обчислювальні машини”, первісна назва – кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої”.

Кафедра “Математичні та лічильно-вирішальні прилади та пристрої” заснована 1 вересня 1961 року. Організатором та її першим завідувачем був професор Віктор Георгійович Васильєв.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Перший випуск – 24 інженери, підготовлених кафедрою, відбувся в 1964 році. З тих пір кафедрою підготовлено понад 4 тисячі фахівців, зокрема близько 500 для 50 країн світу.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 11 докторів технічних наук, 21 кандидат технічних наук, 1 – економічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 доктор філософії; 9 співробітників мають звання професора, 14 – доцента, 2 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Синтез терминальных управлений движением поезда
    (НТУ "ХПИ", 2007) Заполовский, Николай Иосифович; Липчанский, Максим Валентинович; Пинчук, Н. А.
    Розглядаються питання розробки оптимізаційної математичної моделі для вирішення задачі оптимального управління розбігом дизель-потягу. Для синтезу управлінь як закону змінення тягового моменту потягу пропонується алгоритм у вигляді математичних співвідношень, які легко реалізуються програмним шляхом та дозволяють формувати управління у реальному масштабі часу.
  • Ескіз
    Документ
    Определение оптимальных режимов ведения дизель-поезда с использованием нейронной сети АРТ
    (НТУ "ХПИ", 2004) Дмитриенко, Валерий Дмитриевич; Носков, Валентин Иванович; Липчанский, Максим Валентинович; Заковоротный, Александр Юрьевич
    Розглянуто питання побудови і використання нейронних мереж, які інформують машиніста про режим ведення дизель-потяга, що приводить до економії енергоресурсів у значних обсягах. На основі експериментальних даних визначені основні області значень параметрів, що контролюються. Запропоновано рекомендації з впровадження нейронної мережі, що ідентифікує в системи контролю і діагностики електропередачі рухомого складу.