Кафедра "Системний аналіз та інформаційно-аналітичні технології"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7644

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/say

Кафедра "Системний аналіз та інформаційно-аналітичні технології" заснована в 1982 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Випускники кафедри працюють у провідних ІТ-компаніях: EPAM, CloudWorks, DataArt, MedeAnalytics, NIX Solutions, CodeIT, Ciklum та багатьох інших в Україні та за кордоном.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 4 доктора технічних наук; 9 кандидатів наук: 8 – технічних , 1 – економічних; 4 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Побудова множини можливих значень констант алгоритму стабілізації нелінійного об'єкту в просторі варійованих параметрів цифрового блоку стабілізатора
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018) Александрова, Тетяна Євгенівна
    Розглядається задача параметричного синтезу цифрового блоку стабілізатора нелінійного об’єкту за допомогою побудови характеристичного рівняння замкненої цифрової системи з подальшим застосуванням методу W-перетворення.
  • Ескіз
    Документ
    Цифрова комплексірована навігаційна система автомобіля спеціального призначення
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2016) Александрова, Тетяна Євгенівна; Цебрюк, Іван Вікторович
    Розглядається структурна схема і алгоритми, реалізовані бортовими обчислювачами автономної і супутникової навігаційних систем, об'єднаних в комплексіровану бесплатформену навігаційну систему автомобіля спеціального призначення.
  • Ескіз
    Документ
    Стабілізатор танкової гармати
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2016) Александрова, Тетяна Євгенівна; Лазаренко, Артем Олександрович
    Стабілізатор танкової гармати містить пульт наведення, гіроскопічні датчики осі каналу ствола танкової гармати у вертикальній і горизонтальній площинах відносно лінії прицілювання, причому потенціометри пульта наведення електрично з'єднані з обмотками електромагнітів наведення гіроскопічних датчиків відхилення, гіроскопічні датчики кутової швидкості обертання танкової гармати відносно осі цапф у вертикальній площині і танкової башти з гарматою у горизонтальній площині, датчик лінійних прискорень танкової башти відносно її поперечної осі інерції, датчики тиску робочої рідини в порожнинах виконавчого гідроциліндра канала вертикального наведення, цифровий електронний блок, входи якого електрично з'єднані з виходами перелічених датчиків і який містить випростовувачі вхідних сигналів, перетворювач "аналог-код", входи якого електрично з'єднані з виходами випростовувачів вхідних сигналів електронного блока, а виходи перетворювача електрично з'єднані із входами обчислювального пристрою, що входить до складу цифрового електронного блока, і містить цифрові низькочастотні фільтри Баттеруорта вхідних сигналів обчислювального пристрою і блок суматорів, причому виходи блока суматорів електрично з'єднані із входами перетворювача "код-аналог", а виходи перетворювача "код-аналог" електрично з'єднані з виконавчим органом стабілізатора танкової гармати каналу вертикального наведення і з виконавчим органом стабілізатора танкової башти каналу горизонтального наведення. До складу електронного блока стабілізатора введено два цифрових низькочастотних фільтрів Ланцоша, входи яких з'єднані з виходами фільтрів Баттеруорта, що відповідають вихідним сигналам датчиків кутових швидкостей обертання танкової гармати і танкової башти, а виходи з'єднані із входами блока суматорів.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка комп'ютеної гри у жанрі шутер з кількома режимами гри
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Соболев, Т. Е.; Александрова, Тетяна Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Стійкість та автоколивання електронної замкненої системи стабілізації курсу автомобіля з цистерною
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Александров, Євген Євгенович; Александрова, Тетяна Євгенівна; Григор’єв, Олександр Львович; Моргун, Ярослав Юрійович
    Для опису збуреного руху автомобіля з цистерною складено математичну модель, яка дозволяє врахувати коливання вільної поверхні рідини та визначити їх вплив на курсову стійкість автомобіля при сталому русі та під час термінового гальмування. Виконано лінеаризацію моделі і отримано рівняння для власних частот коливань електрогідромеханічної системи, що об’єднує динамічні зміни параметрів руху автомобіля з цистерною, парціальних прошарків рідини у цистерні та роботу електромагнітного приводу керуючого клапана і електронного ПІД-регулятора для двоконтурної системи курсової стійкості. На основі лінеарізованої моделі збуреного руху автомобіля, оснащеного системою курсової стійкості, досліджується вплив вимушених коливань рідини на область стійкості, побудовану в площині варійованих параметрів регулятора. Показано, що низькочастотні коливання вільної поверхні рідини призводять до суттєвого скорочення області стійкості замкненої системи курсової стабільності автомобіля, що свідчить про необхідність врахування коливань при вирішенні задач аналізу і синтезу системи. Встановлено, що для автомобіля з цистерною, де відбуваються низькочастотні поперечні коливання рідини, які супроводжуються перерозподілом маси і збурюють рух, збільшення курсової швидкості однозначно призводить до погіршення курсової стійкості. Ця обставина дозволила виключити цю швидкість із числа варійованих параметрів і суттєво спростити задачу. З’ясовано, що рівень рідини в цистерні, з урахуванням його зв’язку з максимальною швидкістю руху, оказує неоднозначний вплив на курсову стійкість автомобіля, і обмежувати дослідження лише розрахунками для випадку 50 % навантаження неприпустимо. Замість цього традиційного спрощення треба знаходити лінію, яка огинає зверху ті межі, що відповідають багатьом рівням рідини із діапазону їх зміни. Показано, що динаміка термінового гальмування слабо залежить від в’язкості рідини у цистерні, але при довгостроковій безперервній роботі системи керування гальмами виникають автоколивання. Запропоновано метод настроювання параметрів електронного регулятора на забезпечення автоколивань малої амплітуди.
  • Ескіз
    Документ
    Автоматичне регулювання в транспортних засобах високої прохідності
    (2018) Александрова, Тетяна Євгенівна; Костяник, Ірина Віталіївна
    Розглянуто математичні моделі систем автоматичного керування: систем автоматичної стабілізації балістичної ракети, систем паливоподавання двигуна внутрішнього згоряння, систем наведення і стабілізації основного озброєння танка, а також їх параметричний синтез. Призначено для магістрів спеціальностей "Галузеве машинобудування", "Інженерна механіка" та "Системний аналіз".
  • Ескіз
    Документ
    Особливості рейтингового процесу корпоративних клієнтів комерційного банку
    (НТУ "ХПІ", 2017) Александрова, Тетяна Євгенівна; Шавловський, В. А.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання процесу паливоподавання в енергоблоці мініелектростанції ДГУ-200
    (НТУ "ХПІ", 2009) Александрова, Тетяна Євгенівна; Костяник, Ірина Віталіївна
    Розглянуто математичну модель процесу паливоподачі та перехідні процеси в замкнутій системі автоматичного управління топливоподачею в енергоблоці мініелектростанції ДГУ-200.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка системи автоматизації моніторингу корпоративних клієнтів комерційного банку
    (НТУ "ХПІ", 2011) Александрова, Тетяна Євгенівна; Чирва, А. С.
    Метою даної розробки є створення нової моделі рейтингу, що змогла дати комплексу оцінку фінансового стану клієнта та врахувати його потенціальний розвиток, а також розробка інформаційної системи, яка зберігала б у собі усю інформацію про клієнтів, для виявлення установами банківської сфери серед юридичних осіб, бажаючих отримати кредит, тих, які мають найменший ризик неповернення банківських кредитів. Будуть розглянуті методи аналізу й керування кредитними ризиками, що дозволяють максимально зменшити видачу «проблемних» кредитів.
  • Ескіз
    Документ
    Основні напрямки створення високоточного стабілізатора основного озброення танка
    (НТУ "ХПІ", 2011) Александрова, Тетяна Євгенівна; Лазаренко, А. О.
    В работе сформулирована проблема создания высокоточного стабилизатора танковой пушки и перечислены основные задачи, решение которых позволяет решить сформулированную проблему.