Кафедра "Системний аналіз та інформаційно-аналітичні технології"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7644
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/say
Кафедра "Системний аналіз та інформаційно-аналітичні технології" заснована в 1982 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Випускники кафедри працюють у провідних ІТ-компаніях: EPAM, CloudWorks, DataArt, MedeAnalytics, NIX Solutions, CodeIT, Ciklum та багатьох інших в Україні та за кордоном.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 4 доктора технічних наук; 9 кандидатів наук: 8 – технічних , 1 – економічних; 4 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до лабораторних робіт за курсом "Управління кольором". Частина 1. Профілювання пристроїв(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Азаренков, Володимир ІллічНа кожному етапі виробництва вихідні дані одного процесу стають вхідними даними наступного. При кожному подібному обміні колір потрапляє в новий кольоровий простір – з фотографічної плівки на RGB-монітор, потім в CMYK-процес для виводу на кольоропробному пристрої і на друкарській машині. При цьому результат кожного такого етапу оцінюється різними людьми і в різних умовах перегляду. Використовуючи метод наскрізного калібрування виробничого процесу, де кожен задіяний пристрій має свою таблицю кольорових описів (ICC-профіль), якою керують система ColorSync і ICM (Image Color Matching) на платформах Apple Macintosh і РС відповідно, ми можемо отримувати на стадії обробки зображення максимально наближене до кінцевого друкарського відбитку. Створені профілі “підключаються” до програм обробки векторної або растрової графіки (Illustrator, Photoshop, InDesign, FreeHand, CoreDraw, і т. д.).Документ Методичні вказівки до лабораторних робіт за курсом "Видавнича справа і технічне редагування". Частина 2. LATEX. Набор формул(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Азаренков, Володимир ІллічДокумент Методичні вказівки до лабораторних робіт з курсу "Сучасні технології у видавничій справі та медіаіндустрії". Частина 1. Захист поліграфічної продукції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Азаренков, Володимир ІллічСьогодні суспільство зіткнулося з проблемою масової фальсифікації продукції, що випускається. Причому підробка торкається не лише цінних паперів, банкнотів, але і іншої різноманітної продукції. При цьому часто фальсифікатори за допомогою підробки поліграфічної продукції (упаковки, етикетки та ін.) намагаються приховати фальсифікацію самого виробу. Типовий приклад обману для продукції, що не має номінальної вартості або документарного статусу, – підробка етикетки на винно-горілчану продукцію. Підробка етикетки в даному випадку є вторинною по відношенню до підробки власне продукції. Проте етикетка є традиційним, найбільш зручним і очевидним для споживача ідентифікатором достовірності продукту. Більше 90 % етикетової продукції нині взагалі ніяк не захищені від фальсифікації. Масштаби цієї фальсифікації набули вже воістину катастрофічного характеру. Це посилюється тим, що право друкування етикеток не ліцензується і нічим не обмежується. Причому навіть уведення акцизних марок істотно не змінило стану справ. Наявність марки зовсім не означає достовірності товару, а підробка акцизних марок всюди практикується в промисловому масштабі, тому що Китай вільно продає спеціальне устаткування, що дозволяє друкувати акцизні марки і голографічні зображення. Крім того, захист акцизних марок (при всій його високотехнологічності) абсолютно неочевидний для споживачів. Особливості друку дуже спірні для обивателя і для покупця; для них навіть кольорова ксерокопія цілком правдоподібна, а відсутність спеціальних знань, навіть у мінімальному обсязі, вигідна для фальсифікаторів. Мета роботи – аналіз сучасних засобів і методів захисту поліграфічної продукції від підробки і зловживань за допомогою тангіра і отримання практичних навичок у розробці оригінал-макетів захищеної продукції.Документ Методичні вказівки до лабораторних робіт з курсів "Технології растрування" та "Теорія кольору". Частина 2. Підготовка до друку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Азаренков, Володимир ІллічМетою освоєння дисципліни є вивчення розділу "Технології поліграфії", в якому вирішується проблема приведення оригінальної зображувальної інформації до вигляду, придатного для поліграфічного відтворення. Через те, що в кожній точці аркуша можна нанести фарбу або не наносити її, кожне графічне зображення для друку має бути перетворено в сукупність точок. Ці точки, зливаючись на відстані, створюють відчуття колірних переходів. Основним напрямком обробки зображень є власне репродукування – перетворення зображувальних оригіналів в такі проміжні образи (числові масиви, фотоформи, друковані форми і т. д.), параметри яких забезпечують найкращу якість ілюстрацій в накладі. Цей напрямок співзвучний із завданням оптимального кодування, або усунення надмірності інформації, які забезпечують її передачу з найменшими втратами по каналу зв’язку із заданою пропускною спроможністю і рівнем шумів.Документ Методичні вказівки до лабораторних робіт з курсу "Теорія кольору". Частина 2. Сприйняття кольору(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Азаренков, Володимир ІллічВплив кольорів на стан людини вже є беззаперечним фактом. Природні кольори дуже впливають на нас, та, бажаємо ми того чи ні, формують наш психологічний стан і фізіологічні якості. Колір – потужний засіб впливу на психіку людини. Сила кольору полягає в тому, що він здатний "обійти" захисні механізми свідомості та діяти на підсвідомому рівні. Широке використання колірної символіки, вплив кольору на психіку людини у сучасних засобах масової інформації та комунікацій — можна порівняти з сучасною зброєю, від якої людина слабо захищена. Саме тому колір стає дуже привабливим засобом для психологічних маніпуляцій та рекламних технологій у поліграфії. Це добре розуміють товаровиробники, лікарі, політтехнологи, провідні дизайнери та сучасні ілюстратори. Метою лабораторних робіт з курсу "Теорія кольору : Сприйняття кольору" є поглиблення та закріплення на практиці теоретичного матеріалу, викладеного в лекційному курсі, результатів дослідження проблем сприйняття кольору людиною і впливу його на психоемоційній стан споживачів.