Кафедра "Прикладна математика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4610

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/apm

Від 1981 року кафедра має назву "Прикладна математика", первісна назва – кафедра теоретичної й математичної фізики.

Кафедра теоретичної й математичної фізики була заснована в 1947 році. Організатором і першим завідувачем цієї кафедри був відомий вчений-математик, фахівець із конструктивної теорії функцій, член-кореспондент Української Академії наук Наум Ілліч Ахієзер. У 1970 році кафедра цілком чітко взяла курс на дослідження прикладних питань математики, і ще тоді припускалося перейменування кафедри в кафедру "Прикладна математика".

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 1 доктор фізико-математичних наук, 5 кандидатів технічних наук, 4 кандидата фізико-математичних наук; 2 співробітника мають звання професора, 8 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методичнi вказiвки для самостiйної роботи за темою "Диференцiювання функцiї однiєї змiнної"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Веретельник, Віктор Володимирович; Тимченко, Галина Миколаївна; Веретельник, Олег Вікторович
    Методичнi вказiвки вiдповiдають навчальним (робочим) програмам з дисциплiни "Вища математика". Головна мета-надати студентам певний мiнiмум теоретичного матерiалу, а також практичних навикiв з основних питань для розв’язання задач за темою "Диференцiювання функцiї однiєї змiнної", допомогти студентам в їх самостiйнiй роботi. У кожному роздiлi наведено достатня кiлькiсть розв’язаних задач та прикладiв, пояснюючих та закрiплюючих теоретичний матерiал. Серед розв’язаних задач чимало таких, якi можна назвати типовими; в будь-якому випадку ознайомлення з ними дозволяє студенту при мiнiмальнiй допомозi з боку викладача оволодiти основними методами розв’язання задач даного роздiлу. Наприкiнцi наведено добiрку iндивiдуальних завдань. Також розiбранi зразки виконання iндивiдуальних завдань.