Кафедра "Фізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7578

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tef

Кафедра "Фізика" створена у 2016 році шляхом об'єднання кафедри "Загальна та експериментальна фізика" і кафедри "Теоретична та експериментальна фізика", заснованої в 1972 році. .

У 1885 р. для викладання в інституті курсу фізики на посаду ад’юнкт-професора був запрошений магістр фізики приват-доцент Харківського університету Олександр Костянтинович Погорілко. У різні роки на кафедрі працювали видатні вчені-фізики: Пільчиков Н. Д., Латишев Г. Д., Обреїмов І. В., Пінес Б. Я., Ландау Л. Д., Корсунський М. І., Веркин Б. І., Дмитренко І. М., Базакуца В. А., Кулик І. О., Янсон І. К., Басс Ф. Г. Гуревич Ю. Г., Косевич В. М., Кукушкін Л. С. та ін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 16 кандидатів фізико-математичних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат педагогічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 12 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Професійно-особиснісний саморозвиток майбутніх інженерів у процесі навчання: сутність і механізми
    (Інститут психології ім. Г. С. Костюка, 2020) Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Гура, Тетяна Віталіївна; Галущак, Ірина Володимирівна
    В статті розглянуто сутність професійно-особиснісного саморозвитку (ПОС) і необхідність формування готовності студентів до нього в процесі навчання у ЗВО. Визначено головні механізми цілеспрямованого впливу людини на саму себе: самопізнання, самовизначення, самоосвіта, самоконтроль, саморегуляція, самовиховання, самостійна робота. Приведено результати першого етапу педагогічного експерименту по формуванню готовності до ПОС. Показано більш високий рівень студентів експериментальної групи, що є результатом їх цілеспрямованої самостійної роботи і педагічно-психологічного супроводу викладачами кафедри. В статті звернена увага на низьку психологічну готовність майбутніх інженерів та недостатню розробленість інноваційних педагогічних технологій, які сприятимуть формуванню у студентів готовності до ПОС.
  • Ескіз
    Документ
    Способи актівізації самостійной роботи студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Галущак, Ірина Володимирівна; Гура, Тетяна Віталіївна
    В статті розглянута актуальність вирішення проблеми здобуття студентами досвіду самостійної роботи в процесі навчання у ЗВО. Розглянуті сутність самостійної роботи студентів (СРС), питання її організації та засоби активізації в процесі навчання. В цілому підвищення її ефективності передбачає переорієнтацію навчальних планів на більш широке застосування СРС, моделі та види якої зазнають у зв’язку з цим значних змін: збільшення кількості годин на її виконання; інтегративний характер форм та методів навчання студентів; впровадження інтегративних технологій, використання інноваційних педагогічних технологій, організація постійних консультацій педагогів та консультативної служби, створення навчально-методичної та матеріально-технічної бази в ЗВО (підручники, навчально-методичні посібники, комп’ютерні класи, лабораторії та майстерні для її виконання, співпраця з виробничими структурами та роботодавцями та ін.).