Кафедра "Фізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7578

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tef

Кафедра "Фізика" створена у 2016 році шляхом об'єднання кафедри "Загальна та експериментальна фізика" і кафедри "Теоретична та експериментальна фізика", заснованої в 1972 році. .

У 1885 р. для викладання в інституті курсу фізики на посаду ад’юнкт-професора був запрошений магістр фізики приват-доцент Харківського університету Олександр Костянтинович Погорілко. У різні роки на кафедрі працювали видатні вчені-фізики: Пільчиков Н. Д., Латишев Г. Д., Обреїмов І. В., Пінес Б. Я., Ландау Л. Д., Корсунський М. І., Веркин Б. І., Дмитренко І. М., Базакуца В. А., Кулик І. О., Янсон І. К., Басс Ф. Г. Гуревич Ю. Г., Косевич В. М., Кукушкін Л. С. та ін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 16 кандидатів фізико-математичних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат педагогічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 12 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Традиційні та новітні методи контролю рівня знань студентів технічного університету
    (Чернігівський державний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2017) Дьяконенко, Ніна Леонідівна; Любченко, О. А.; Петренко, Л. Г.
    Розглянуті місце і роль оцінювання рівня знань студентів у процесі викладання курсу "Загальна фізика" в технічному ВНЗ. Описані традиційні методи контролю, такі як фронтальне і індивідуальне опитування, контрольна робота, залік і іспит. Відзначена складність їх реалізації в умовах істотного скорочення навчальних годин, що виділяються програмами підготовки бакалаврів, спеціалістів і магістрів на вивчення фізики. Відзначено їх недостатня інформативність і суб’єктивізм у відображенні рівня знань студентів. Показана ефективність системи оцінювання, побудованої на регулярних тестуваннях на практичних і лабораторних заняттях і використанні індивідуальних тематичних завдань. Така система дозволяє отримати цілий ряд оцінок протягом семестру, що робить семестрову оцінку, по суті, рейтинговим балом, який враховує внесок усіх видів діяльності студентів протягом семестру і відображає рівень їх знань з усіх досліджуваних тем. Розглянуті різні функції регулярного оцінювання рівня знань в процесі навчання і їх роль у поліпшенні якості підготовки майбутніх інженерів.