Вісник № 10

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15000

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуалізація підвіски сучасного автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ніконов, О. Я.; Сіндєєв, М. В.
    У статті проведено аналіз основних принципів існуючих гідравлічних підвісок, що використовують автоматичні методи регулювання жорсткості амортизатора. Розглянуто переваги й недоліки таких систем. Розглядається принцип дії та основні режими роботи гідравлічних підвісок, що використовуються на сучасних автомобілях. Запропоновано технічне удосконалення систем регулювання жорсткості підвіски додатковим датчиком - відеокамерою, підключеної до автомобільного комп'ютера. Запропоновані додаткові способи використання відеокамери, з'єднаної з такими системами.
  • Ескіз
    Документ
    Результати визначення впливу теплового стану двигуна автомобіля на динамічні та паливо–економічні властивості
    (НТУ "ХПІ", 2015) Деркач, В. Л.
    Пропонуються порівняльні дані їздових циклів легкового автомобіля. Розглядається робота бензинового двигуна в різних теплових станах при різному відкритті дросельної заслонки. Експеримент проводивсяна легковому автомобілі. Заміривиконувались на відповідному маршруті при однакових погодних температурах. Отримані дані різних режимів руху легкового автомобіля. В результаті проведеного експерименту побудовані графіки і проведений аналіз впливу температури двигуна автомобіля на його роботу.