Кафедра "Автоматизовані електромеханічні системи"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7549

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/aems

Від 1992 року кафедра має назву "Автоматизовані електромеханічні системи", попередня назва – кафедра "Електрифікація промислових підприємств", первісна – кафедра електроустаткування. Кафедра електроустаткування заснована у 1930 році професором Павлом Петровичем Копняєвим – основоположником Української та Харківської школи електротехніки. Першим завідувачем кафедри був Борис Осипович Кремінь.

Кафедра займається підготовкою спеціалістів (бакалаврів, спеціалістів та магістрів) з електромеханічних систем автоматизації, електроприводу, мехатроніки та робототехніки. З часу створення кафедрою підготовлено понад 5,5 тисяч інженерів, спеціалістів, магістрів, зокрема понад 300 магістрів та кандидатів технічних наук для 47 країн світу

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктора технічних наук, 13 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Развитие удалённой лаборатории кафедры "Автоматизированные электромеханические системы" НТУ "ХПИ"
    (НТУ "ХПИ", 2019) Анищенко, Николай Васильевич; Пальчик, Иван Николаевич; Шамардина, Вера Николаевна
    Рассматривается развитие лаборатории с удаленным управлением динамическими процессами при исследованиях следящего электропривода. Приведены результаты синтеза пропорционально-интегрально-дифференциального регулятора положения и его возможных вариаций. Определены желаемые показатели качества регулирования (технические условия управления) и диапазон их изменения для исследования динамики электропривода. Разработана модель виртуального прибора для удалённого доступа при управлении положением вала двигателя постоянного тока. Приведены результаты экспериментов для некоторых технических условий управления положением вала двигателя.