Кафедра "Автоматизація технологічних систем та екологічного моніторингу"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3767

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acem

Кафедра заснована у 1964 р. для підготовки спеціалістів з автоматизації виробництва.

Кафедра займається підготовкою спеціалістів з розробки і експлуатації комп’ютерно-інтегрованих та автоматизованих систем керування різноманітних об’єктів та процесів і виробництв (побутові, харчові, нафто- та газопереробні, хімічні ттощо).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп’ютерного моделювання, прикладної фізики та математики.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 2 доктори технічних наук, 5 професорів, 6 доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Methodical guidelines for independent (distance) learning of the academic discipline "Distributed control systems"
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2023) Lysachenko, Ihor; Dzevochko, Alyona
    They contain the necessary information about the order of study of the aca-demic discipline, requirements for students' knowledge and skills, distribution of study time, form, types and procedure of conducting classes, meaningful modules, a list of questions and practical tasks for the modules and the exam, options for individual tasks and a list of questions for independent control Given the purpose of the publication, the methodological instructions do not contain theoretical information, i.e., they only indicate to the student the procedure for mastering the discipline. Therefore, the student of higher education needs to use additional informational materials and other printed publications, i.e., a course of lectures, methodological instructions for performing laboratory work and individual homework. References to sources of information are given in the bibliography.
  • Ескіз
    Документ
    Загальна характеристика та вибір системи управління базами даних в умовах дистанційного навчання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Красніков, Ігор Леонідович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Снурніков, Д. В.
    Визначено актуальність вивчення дисципліни "Організація баз даних" для студентів комп'ютерних та інженерних спеціальностей та показані їх особливі потреби та акценти в навчанні. Дано визначення моделі даних, які зберігається в базі даних. Розглянуті особливості реляційної моделі даних, основною перевагою якої над іншим є простота і доступність для розуміння користувачем та наявність досить простого і одночасно потужного математичного апарату теорії множин та реляційної алгебри. Виділені основні навчальні елементи вивчення баз даних, основаних на реляційній моделі даних. Дана характеристика клієнт-серверної архітектури сучасних СУБД. Відзначені переваги клієнт-серверних технологій в процесі навчання роботі з базами даних. Результати досліджень функціональних можливостей існуючих програмних продуктів для роботи з базами даних показали доцільність вибору в якості інструменту навчання СУБД MySQL Community Edition, яка є безкоштовною та за своїм функціоналом не поступається ні за якими критеріями комерційним системам. Недоліки системи, до яких відносяться деякі обмеження при виконанні складних запитів та при створенні аналітичних звітів, що вимагає високого навантаження та великої кількісті одночасних запитів, не є критичними для цілей навчання. Доступ до серверу MySQL може здійснюватися як із консольного клієнту, який працює із будь-якою із сучасних операційних систем, так і з багатьох GUI-клієнтів. В роботі дана характеристика програмного продукту MySQL Workbench Community Edition, який пропонується фірмою Oracle для безкоштовного використанні як у складі серверу MySQL, такі у в якості окремого GUI-клієнта. В результаті проведених досліджень було зроблено висновок, що безкоштовна СУБД MySQL Community Edition разом із GUI-клієнтом MySQL Workbench Community Edition у повні мірі формує компетентності студентів як інженерних так і комп'ютерних спеціальностей при роботі с базами даних і може бути використана при вивченні освітньої компоненти "Бази даних" в умовах дистанційної форми освіти.