Кафедра "Автоматизація технологічних систем та екологічного моніторингу"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3767

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acem

Кафедра заснована у 1964 р. для підготовки спеціалістів з автоматизації виробництва.

Кафедра займається підготовкою спеціалістів з розробки і експлуатації комп’ютерно-інтегрованих та автоматизованих систем керування різноманітних об’єктів та процесів і виробництв (побутові, харчові, нафто- та газопереробні, хімічні ттощо).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп’ютерного моделювання, прикладної фізики та математики.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 2 доктори технічних наук, 5 професорів, 6 доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Контроль концентрації СО в приміщеннях установки сухого гасіння коксу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Беспалов, К. І.; Литвиненко, Ігор Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Управление процессом приготовления сахарного сиропа при производстве кваса
    (НТУ "ХПИ", 2015) Литвиненко, Евгения Игоревна; Быканов, Сергей Николаевич; Литвиненко, Александр Александрович; Бабкина, И. В.
    Разработана функциональная схема управления процессом получения сахарного сиропа при производстве кваса, рассмотрены различные структуры контуров регулирования. Рекомендован выбор современных средств контроля и управления, которые позволяют проводить процесс приготовления сахарного сиропа при оптимальных параметрах и получать продукт высокого качества. Представлена технология производства сахарного сиропа, способы его получения и специальное технологическое оборудование.
  • Ескіз
    Документ
    Модернізація щільноміра
    (НТУ "ХПІ", 2013) Дубовець, Олексій Миколайович; Литвиненко, Ігор Іванович; Литвиненко, Євгенія Ігорівна; Качоманова, Віра Павлівна
    У статті вирішені питання модернізації, що включають залежність результатів виміру від неспівпадання глибин занурення стержня поплавця і компенсаційного стержня в контролюєму рідину.