Кафедра "Автоматизація технологічних систем та екологічного моніторингу"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3767
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acem
Кафедра заснована у 1964 р. для підготовки спеціалістів з автоматизації виробництва.
Кафедра займається підготовкою спеціалістів з розробки і експлуатації комп’ютерно-інтегрованих та автоматизованих систем керування різноманітних об’єктів та процесів і виробництв (побутові, харчові, нафто- та газопереробні, хімічні ттощо).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп’ютерного моделювання, прикладної фізики та математики.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 2 доктори технічних наук, 5 професорів, 6 доцентів.
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Методи активізації розумової діяльності студентів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Литвиненко, Ігор Іванович; Лях, Бенгард Григорович; Самчук, Володимир Володимирович; Сичов, Юрій Іванович; Кучеренко, Н. С.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Вступ до спеціальності"(2024) Шутинський, Олексій Григорович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Красніков, Ігор Леонідович; Лисаченко, Ігор ГригоровичМета методичних вказівок−допомогти студенту краще зрозуміти історію університету, інституту комп’ютерного моделювання, прикладної фізики та математики (ІКМ), основні відомості щодо кафедри, яку вони обрали для навчання, сучасних технічних засобів автоматизації технологічних процесів, сучасних мікропроцесорних контролерів для управління технологічними процесами та комп’ютерно-інтегрованих систем управління технологічними процесам. Найкращий метод засвоєння теорії (у даному випадку)– самостійні відповіді на тести. Тести дозволять студентам закріпити вивчений теоретичний матеріал. В методичних вказівках наведені тести з основних дат історії розвитку університету в цілому, окремо інституту ІКМ. Важливе місце в тестах займають питання щодо кафедри автоматизації технологічних систем та екологічного моніторингу. Тут питання з історії кафедри, її викладацький склад, технічний стан. В кінці методичних вказівок наведені теми реферату, який студенти повинні підготувати наприкінці семестру.Документ Методичні вказівки до самостійного (дистанційного) засвоєння навчальної дисципліни "Програмне забезпечення АСУ та КІСУ" (комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та SCADA-системи)(2021) Лисаченко, Ігор Григорович; Подустов, Михайло Олексійович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Дзевочко, Альона ІгорівнаМетодичні вказівки розроблені як допомога до самостійного засвоєння навчальної дисципліни "Програмне забезпечення АСУ та КІСУ" студентами денної та заочної (дистанційної) форм навчання за освітньою програмою 15 – "Автоматизація та приладобудування" та за спеціальністю 151 – "Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології". В методичних вказівках наведені вимоги стандарту вищої освіти другого рівня підготовки (магістра) за вказаною спеціальністю. Вони містять відомості про порядок вивчення дисципліни, вимоги до знань та вмінь студентів, розподіл навчального часу, форми та порядок проведення занять, змістовні модулі, перелік питань та практичних завдань до модулів та іспиту, варіанти індивідуальних завдань та перелік питань для самостійного контролю. Зважаючи на мету видання, методичні вказівки не містять теоретичних відомостей, тобто вони лише вказують студенту про порядок засвоєння дисципліни. Отже, при цьому необхідне використання додаткових матеріалів, тобто курсу лекцій, методичних вказівок до виконання лабораторних робіт та домашнього завдання. Посилання на джерела інформації наведені у списку літератури.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Основи наукових досліджень"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Красніков, Ігор Леонідович; Лисаченко, Ігор Григорович; Пугановський, Олег Валентинович; Деменкова, Світлана ДмитрівнаНауково-дослідницька робота студентів є обов'язковою, органічно невід’ємною частиною підготовки спеціалістів вищого навчального закладу і входить до основних задач, що вирішуються на базі єдності навчального та наукового процесів. Основна мета курсу "Основи наукових досліджень" полягає у практичному ознайомлені студентів з усіма етапами науково-дослідницької роботи (НДР). В процесі ознайомлення студенти мають навчитися застосовувати теоретичні знання на практиці, працювати з науковою літературою, розв’язувати окремі теоретичні завдання та оформлювати результати своєї роботи не тільки у вигляді статей та тез доповідей, але і винаходів, які у сучасних умовах становляться головним критерієм в оцінці наукового співробітника. Тому невипадково основною формою виконання самостійної роботи по курсу "Основи наукових досліджень" в методичних вказівках запропоновані завдання по оформленню формули винаходу.Документ Про причини виникнення психологічного дискомфорту під час навчального процесу(НТУ "ХПI", 2010) Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Кучеренко, Сергій Михайлович; Литвиненко, Ігор Іванович; Тошинський, Володимир ІллічIn report the review of stages of personality development is given in the process which determine its social prosperity and psychological health, role of teacher in this process. The methods of accumulation of knowledges are analysed. The large role of positive psychological mood of student is rotined for upgrading educational process.