Кафедра "Передача електричної енергії"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7633

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pee

Кафедра "Передача електричної енергії" була заснована у березні 1930 року академіком АН України Василем Михайловичем Хрущовим. У Технологічному інституті викладання електротехніки вперше було розпочато ще у 1893 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 12 кандидатів технічних наук ; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності застосування систем накопичення енергії для підвищення ефективності роботи розподільчих електричних мереж
    (ТОВ "Друкарня Мадрид", 2020) Бондаренко, Роман Вікторович; Довгалюк, Оксана Миколаївна; Мірошник, К. А.; Яковенко, Іван Сергійович
  • Ескіз
    Документ
    Розробка заходів щодо підвищення ефективності експлуатації автономних освітлювальних комплексів для автомобільних шляхів України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Довгалюк, Оксана Миколаївна; Бондаренко, Роман Вікторович; Яковенко, Іван Сергійович
    Зменшення небезпеки на шосе шляхом створення сучасних систем освітлення є важливим практичним завданням, яке наразі має певні труднощі. Швидкий розвиток відновлюваної енергії дає можливість використовувати готові рішення для створення автономних освітлювальних комплексів для нерегульованих пішохідних переїздів. Аналіз особливостей проектування, конструктивної будови та функціонування автономних освітлювальних комплексів, що знаходяться у Харківському регіоні та використовує відновлювані джерела енергії та системи накопичення енергії для живлення освітлювальних приладів та проблискових сигнальних вогнів. Аналіз. Результати показали, що досліджувані освітлювальні комплекси не здатні забезпечити достатньо енергії для себе та нормально функціонувати при низькій інсоляції та низьких температурах навколишнього середовища. Причини нестабільної роботи автономних освітлювальних комплексів були встановлені головним з яких є недостатня точність врахування фактичних кліматичних умов експлуатації об'єктів при формуванні проектних рішень. Розроблено заходи щодо підвищення ефективності досліджуваних автономних освітлювальних комплексів, що передбачають використання готових технічних засобів рішення, засновані на сучасних інструментах та технологіях. Критерій достатності розроблених заходів для вирішення проблеми автономної влади пропонується постачання освітлювальних комплексів для автомобільних доріг. Сигнал результуючої потужності комплексу протягом періоду розрахунку приймається як a критерій достатності. Практичне використання розробленого критерію підтвердило доцільність запропонованих заходів для підвищення операційної ефективності досліджених автономних освітлювальних комплексів для автомобільних доріг. Розрахунки показали, що недостатньо використовувати сонячні батареї окремо для постачання комплекси освітлення шосе, розташовані в регіонах з нестабільним рівнем інсоляції. Доцільність використання гібридних систем живлення для автономного освітлення комплексів, що використовують додаткові джерела живлення, такі як вітрогенератори та системи з електромеханічними перетворювачами на додаток до сонячних панелей кількісно підтверджено.