Кафедра "Передача електричної енергії"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7633

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pee

Кафедра "Передача електричної енергії" була заснована у березні 1930 року академіком АН України Василем Михайловичем Хрущовим. У Технологічному інституті викладання електротехніки вперше було розпочато ще у 1893 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 12 кандидатів технічних наук ; 2 співробітника мають звання професора, 9 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Спосіб вимірювання спожитої потужності електроприймачів на прикладі навчального корпусу Сумського державного університету
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шевченко, Сергій Юрійович; Борзенков, Ігор Іванович; Лебединський, Ігор Леонідович
    Комерційні засоби автоматичного управління системою обліку електроенергії, як відомо, встановлені на вхідному розподільному пристрої та вимірюють потужність споживання всіх споживачів електроенергії цього вузла обліку. Такі дані не дають повного уявлення про споживання електроенергії на кожному поверсі об'єкт обліку, що в свою чергу не дозволяє впроваджувати енергозберігаючі заходи. Крім того, ці системи обліку для обліку електроенергії мають високу вартість. У статті запропоновано метод обробки та передачі даних на сервер з подальшим їх аналізом енергоспоживання на кожному поверсі досліджуваного об’єкта за допомогою мікроконтролера ARDUINO. Така система обліку має меншу вартість, ніж автоматичне управління системою обліку електроенергії промислового виробництва. У статті представлена ​​схема реалізації та типи датчиків струму та напруги. В статті також розглядається топологія вимірювального комплексу. Така топологія може розширюватися і вести не тільки загальний облік конкретного поверху, але також у загальному вигляді кожної освітньої аудиторії окремо. Збираючи такі дані про споживання електроенергії, можна провести якісний аналіз раціонального споживання електроенергії в освітньому процесі, це означає, що, наприклад, при достатньому природному освітленні штучного освітлення в класі не потрібно користуватися, або після лабораторних завдань в комп'ютерному класі комп'ютери ще є деякий час. Впровадження енергозберігаючого житла проводиться завдяки порівняльним характеристикам потужності приладів, лабораторних стендів тощо з кількістю студентів у групу відповідно до затвердженого навчального процесу. Алгоритм обробки даних, аналіз раціонального використання електричної енергії та порівняльний характеристики реалізовані на університетському сервері.