Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Мережевий бізнес – це бізнес майбутнього
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Дьякова, Наталя Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що поява мережевих особливостей в ринковій економіці пов’язана з розвитком інформаційних технологій, що призводить до еволюції сучасних економічних систем, розвитку неринкових регуляторних механізмів і мережевих організаційних структур. В результаті виникає своєрідна негалузева, мережева економіка, заснована в основному на горизонтальних зв’язках
  • Ескіз
    Публікація
    Підтримка інноваційних стартапів маркетинговими засобами
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Мехович, Сергій Анатолійович; Линник, Олена Іванівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна
    В доповіді доведено, що труднощі в просуванні нової продукції на зарубіжний ринок пов'язані, перш за все, з ризиком неприйняття потенційними споживачами. Це може стати проблемою для будь-якої компанії, але особливо це актуально для ринку нових високотехнологічних товарів. Високотехнологічні продукти мають такі особливості, як коротший життєвий цикл, вони вимагають від своїх клієнтів нових навичок і знань. Як правило, ці товари мають складні для визначення межі свого сегмента ринку і тут складніше побудувати ціноутворення.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги та недоліки франчайзингу
    (2022) Гуртова, Марина Олександрівна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що купівля франшизи, так і її продаж є відповідальними кроками та вимагають прорахунку всіх варіантів. Варто врахувати всі мінуси та плюси, ретельно зважуючи перші та приміряючи значущість других для свого бізнесу. Тільки в цьому випадку можна уникнути можливих проблем та отримати довгоочікуваний прибуток.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Матросова, Вікторія Олександрівна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що завдяки чіткішим маркетинговим стратегіям є можливість витрачати кошти відповідно до ринку. Це означає, що недостатньо інвестувати тільки в той туристичний ринок, який швидко розвивається і розвивається швидкими темпами, а також треба інвестувати в ринок із повільним зростанням і низькою прибутковістю.
  • Ескіз
    Документ
    Роль конкуренції в ринковій економіці та завдання менеджменту
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Борзенко, Володимир Іванович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія Миколаївна
    Доведено, що стійкий успіх фірми значною мірою визначається її економічною ефективністю і дієвістю. Економічна ефективність виражає кількість витрат, які фірма використовує, щоб зробити одиницю продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до написання рефератів з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг"
    (НТУ "ХПІ", 2018) Попов, Микола Олексійович; Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна
    Дані методичні вказівки призначені для студентів харчових спеціальностей денної та заочної форм навчання за другим рівнем вищої освіти. Реферат виконується у відповідності до загальних вимог щодо підготовки рефератів. Реферат містить два теоретичні питання, які необхідно повністю викласти. Джерела інформації для написання – рекомендована література.