Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингових інновацій на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Геращенко, Ірина Олексіївна; Савчук, Ганна Олександрівна; Щербак, Наталія Вікторівна
    Визначено мету маркетингу інновацій - маркетинговий супровід цієї інновації на ринку. Розглянуто процес включення інновацій в маркетингову діяльність та створення конкурентних переваг для нововведених товарів і послуг. Запропоновано використовувати маркетингові стратегічні методи, які базуються на плануванні виробництва інновацій, сегментуванні ринку, здійсненні комунікацій, встановленні цін, організації розподілу та просування інновацій, планування збуту, сервісне обслуговування та для створення конкурентної переваги розширити масштаби і роль маркетингу в інноваційній діяльності підприємства.