Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 35
  • Ескіз
    Документ
    Наукові дослідження як основа управління міжнародними проектами
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Крамськой, Дмитро Юрійович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Досліджено важливість та вплив наукових досліджень на ефективне управління проектами в міжнародному контексті. Вона зосереджується на ролі наукових підходів, методів та інструментів у розробці, плануванні, виконанні та оцінці міжнародних проектів. Тема включає аналіз стратегічного планування, ризик-менеджменту, комунікацій та управління стейкхолдерами з огляду на наукові дослідження. Обґрунтовано вплив технологічних та соціальних змін на управління міжнародними проектами та розвиток стратегій адаптації для відповіді на сучасні виклики та можливості.
  • Ескіз
    Документ
    Управління міжнародними проектами на основі наукових досліджень
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Крамськой, Дмитро Юрійович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що міжнародні проекти часто зустрічаються з додатковими ризиками, такими як валютні ризики, політичні турбуленції, правові обмеження і технологічні виклики. Ці ризики потребують аналізу та планування для їх зменшення або управління. Нагальною задачею є здійснення збалансованого управління бюджетом, витратами та ресурсами, яка є надзвичайно важливою для успішного завершення міжнародного проекту. Контроль над витратами і ефективне використання ресурсів допомагають уникнути затримок і перевищення витрат.
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційні структури мережевого бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Глізнуца, Марина Юріївна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що організаційні форми мережевої моделі характеризуються організаційною мобільністю і доцільністю, що дозволяє мережевим структурам перерозподіляти активи і підвищувати вартість наявного майна. Таким чином, мережева мережа пропонує нетрадиційний погляд на потенційні результати мережевих структур.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий аналіз міжнародного ринку на основі проектного підходу
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Глізнуца, Марина Юріївна; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що великою перевагою маркетингу в соціальних мережах є його низька вартість. Легке засвоєння основних принципів SMM дозволяє не звертатися до сторонніх фахівців. Дуже важливою особливістю маркетингу в соціальних мережах є побудова неформальних, довірчих відносин з клієнтом. При цьому є можливість отримати унікальну інформацію про клієнта, оскільки перед вами персональні сторінки всіх залучених клієнтів, ви можете визначити їх інтереси, місце роботи/навчання, приблизний вік, захоплення, рівень платоспроможності.
  • Ескіз
    Документ
    Технологія вірусного маркетингу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Братух, Олександр Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді визначено, що вірусне повідомлення складається з фраз, які легко запам'ятовуються і спонукають людину передавати інформацію далі. Щоб вірусна інформація активно поширювалася, необхідно включити в повідомлення те, що слухач вважатиме значущим і корисним для себе і для свого оточення. Звичайно, в основі ефективного вірусного повідомлення лежить плідна творча ідея. Як правило, найбільший комунікативний ефект мають дії з елементами гумору.
  • Ескіз
    Документ
    Роль і значення маркетингових комунікацій на сучасному ринку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Думчиков, Володимир Миколайович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що маркетингові комунікації фірми - це комплексний вплив фірми на внутрішнє і зовнішнє середовище з метою створення сприятливих умов для стабільної прибуткової діяльності на ринку. Маркетингові комунікації - це двосторонній процес: з одного боку, передбачається вплив на цільову та інші аудиторії, а з іншого боку, отримання контрінформації про реакцію цих аудиторій на вплив, здійснюваний фірмою. Обидва ці компоненти однаково важливі; Їх єдність дає підстави говорити про маркетингові комунікації як про систему.
  • Ескіз
    Документ
    Ділові переговори в системі маркетингових комунікацій
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Глущенко, Олександр Олександрович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що ділова бесіда - це специфічна форма контакту між людьми, які мають авторитет від своїх організацій, в ході якого відбувається обмін думками і обговорення конкретної проблеми з метою пошуку взаємовигідного рішення. Ділова бесіда - це акт безпосереднього взаємного спілкування в діловій сфері, здійснюваний за допомогою слів і невербальних засобів спілкування (міміки, жестів, манери поведінки).
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження професійних компетенцій міжнародного проектного менеджера
    (Луцький національний технічний університет, 2023) Проскуріна, Єлизавета Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    Під методологією міжнародного управління проектами запропоновано розуміти сукупність підходів, методів і моделей управління проектами, програмами і портфелями проектів, відображених в професійних стандартах управління проектами на глобальному, міжнародному, національному, галузевому і корпоративному рівнях, а також в різних науково-практичних джерелах, які організовують теорію і практику управління проектами з метою досягнення заданого результату
  • Ескіз
    Документ
    Формування фінансових стимулів для впровадження інновацій
    (2023) Глущенко, Олександр Олександрович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що підприємство може здійснювати інноваційну діяльність як за рахунок фінансових ресурсів, залучених ззовні, так і за рахунок власних коштів. Важливими внутрішніми джерелами фінансування інноваційної діяльності організацій є амортизаційні відрахування і фонд розвитку виробництва. Витрати на амортизацію часто є основним внутрішнім джерелом бізнесу. Вони здійснюються для закупівлі нового обладнання, техніки тощо, які необхідні для інноваційної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Проектний підхід як фактор інноваційної активності та розвитку підприємства
    (2023) Думчиков, Володимир Миколайович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що одним з основних завдань у підвищенні ролі інноваційного фактору є вдосконалення управління проектами інновацій. Це вимагає більш чіткого визначення типів інноваційних проектів, прив'язаних до цілей управління, виявлення залежностей між показниками інноваційного розвитку і показниками конкурентоспроможності, адаптації існуючих методів управління проектами до специфіки інноваційного проектування на російських підприємствах.