Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Підтримка інноваційних стартапів маркетинговими засобами
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Мехович, Сергій Анатолійович; Линник, Олена Іванівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна
    В доповіді доведено, що труднощі в просуванні нової продукції на зарубіжний ринок пов'язані, перш за все, з ризиком неприйняття потенційними споживачами. Це може стати проблемою для будь-якої компанії, але особливо це актуально для ринку нових високотехнологічних товарів. Високотехнологічні продукти мають такі особливості, як коротший життєвий цикл, вони вимагають від своїх клієнтів нових навичок і знань. Як правило, ці товари мають складні для визначення межі свого сегмента ринку і тут складніше побудувати ціноутворення.
  • Ескіз
    Документ
    До питання права трудових взаємовідносин при створенні об'єктів інтелектуальної власності
    (Криворізький національний університет, 2022) Ткачов, Максим Михайлович; Дьякова, Наталія Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    В науковій доповіді показано, що права на твори та/або об'єкти суміжних прав, створені поза трудовим договором або службовим дорученням, замовлення не можуть вважатися переданими роботодавцю або замовнику на підставі закону. Практика спорів, що стосуються сервісних робіт, свідчить про те, що роботодавцю слід докласти чимало зусиль, щоб довести, що робота дійсно офіційна, і досить часто справи губляться через необережну паперову тяганину.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз патентного законодавства України та зарубіжних країн
    (2022) Кльован, Аріна Дмитрівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що наявні на сьогодні дані щодо правової охорони винаходів в Україні іноземними заявниками, у тому числі в промисловій галузі, дозволяють зробити висновок, що охорона об'єктів інтелектуальної власності достатньо врегульована в законодавстві України, що має велике значення для вітчизняної економіки та можливості виходу іноземних фірм на український ринок із новими інтелектуально-інноваційними розробками.
  • Ескіз
    Документ
    Кризові загрози цифровій безпеці в інтелектуальній сфері
    (ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Дьякова, Наталія Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що загрози цифровій безпеці в сфері інтелектуально-інноваційної діяльності можна поділити на два типи: природні та штучні. До природних належать природні явища, які залежать від людини, наприклад урагани, повені, пожежі тощо. Штучні загрози залежать безпосередньо від людини і можуть бути умисними та ненавмисними. Ненавмисні загрози виникають через необережність, неуважність та незнання.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток методів визначення вартості інновацій в міжнародній діяльності підприємств
    (Середняк Т. К., 2020) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Дьякова, Наталія Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка, менеджмент, маркетинг туризму та гостинності
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Маслак, Марія Володимирівна; Новік, Ірина Олексіївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Побережний, Роман Олегович; Попов, Микола Олексійович
    У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері туризму до відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Туризм". Розглянуто організаційні, управлінські та технологічні засади туристичного бізнесу, висвітлено питання організації та структури виробництва туристичних підприємств. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, проектну та дослідницьку діяльність з урахуванням сучасного стану та перспектив розвитку туристичного господарства. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів спеціальностей "Туризм", "Готельно-ресторанна справа" та "Менеджмент" закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців та практикуючих фахівців.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна економіка та менеджмент інноваційно-інвестиційної діяльності
    (ТОВ "Планета-Принт", 2018) Дюжев, Віктор Геннадійович; Погорєлов, Микола Іванович; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Новік, Ірина Олексіївна; Шматько, Наталія Михайлівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Бойченко, Олег Ігорович; Большаков, Дмитро Віталійович
    В посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо інноваційної економіки та менеджменту інноваційно-інвестиційної діяльності. Даються визначення інноваційної економіки і менеджменту та наводяться теоретико-методичні підходи з підвищення ефективності інноваційної-інвестиційної діяльності. Висвітлено системний аналіз інноваційно-інвестиційної діяльності на підприємстві. Розлянуті питання інноваційної політики та маркетингу інновацій. Сформовано комплексний практикум з інноваційної економіки та менеджменту інноваційно-інвестиційної діяльності. Відповідає державному освітньому стандарту України. Для викладачів, аспірантів, студентів економічних і менеджерських спеціальностей, керівників лінійних та функціональних підрозділів підприємств та інших організацій.