Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Вплив бренду університету на ефективність підготовки фахівців
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В доповіді обгрунтовано, що бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівців, оскільки він визначає сприйняття та репутацію університету як навчальної установи. Бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівців
  • Ескіз
    Документ
    Особливості встановлення цін на науково-технічну продукцію
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Климентова, Марія Віталіївна
    Визначено, що ціна на нову продукцію часто залежить не так від якості та ефективності розробок, як від супутніх факторів та умов. У разі ринкової економіки новий виріб має бути конкурентоспроможним, тобто. нова продукція повинна бути не тільки високоефективною в порівнянні з випускається, але і мати високий техніко - економічний рівень. Цей показник повинен враховувати продуктивність, питомі витрати сировини, експлуатаційні витрати, надійність, якість та інші корисні властивості виробу. Як правило, ціна такого виробу, що поставляється на ринок, – результат маркетингових досліджень підприємства – виробника.
  • Ескіз
    Документ
    Бренд університету як фактор його конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Мирошник, Тетяна Олегівна
    Доведено, що одним із факторів підвищення конкурентоспроможності як університетів, так і національної системи вищої освіти є бренд університету, який включає систему думок, асоціацій та обіцянок університету, засновану на продуктах університету та їх характеристиках, а також сформований університетом з використанням різного роду маркетингових інструментів. Бренд університету формує довгострокове позитивне ставлення та перевагу цільової аудиторії, підвищує лояльність споживачів продуктів університету, що робить проблему розробки моделі бренду та оцінки його вартості актуальною.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження методичних підходів до формування цін на інтелектуальну власність
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Мирошник, Т. В.; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Для виведення концепції бренду університету проаналізовано різні підходи до розуміння бренду: фізіологічний, психологічний та маркетинговий. Процес формування бренду університету пропонується здійснювати в кілька етапів, які детально описано в доповіді.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження методичних підходів до формування цін на інтелектуальну власність
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В доповіді описані принципи визначення величини грошової вартості внеску об'єкта інтелектуальної власності до статутного капіталу в даний час мають значне значення у зв'язку з актуалізацією комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності в рамках корпоративних правочинів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування бренду університету засобами PR
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що найкращий спосіб просування бізнесу – це інтеграція в маркетингові стратегії як реклами, так і зв'язків з громадськістю. Використання обох засобів дозволяє збільшити частоту прослуховування цільової аудиторії, тобто споживачі повинні піддатися впливу маркетингового повідомлення кілька разів, перш ніж вони його запам'ятають. Спільне використання реклами і PR має важливе значення для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Сучасний раціональний споживач залишається байдужим до багатьох рекламних повідомлень. Тому рекламодавці шукають способи просування своєї продукції, що дозволяють подолати бар'єр споживчого скептицизму і недовіри.
  • Ескіз
    Документ
    Інформація як категорія інтелектуальної власності
    (2023) Копиця, Андрій Олегович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Зроблено висновок про те, що вивчення інформації як засобу обміну знаннями (у тому числі за допомогою наукової періодики) між конкретними суб'єктами, групами людей та народами загалом стає найважливішим завданням сучасної науки. В цей час відсутнє чітке визначення інформації як економічного продукту з інтелектуальною складовою, який володіє основними властивостями товару, зокрема споживчою вартістю, тобто здатністю задовольняти ті чи інші потреби людей, а також бути готовим до обмінних операцій на ринку. Але це можливо тільки в тому випадку, якщо інформація, як товар, кимось виробляється і комусь належить на правах власності.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальна власність як фактор захисту наукомісткої продукції: цінові характеристики
    (2023) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що при формуванні експортної ціни наукомісткої продукції, в її виробничій собівартості у складі інших витрат враховуються витрати у вигляді платежів за ліцензійним договором на надання права використання результатів інтелектуально-інноваційної діяльності, виключні права на які належать нашій країні.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальні права креативного бізнесу
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023) Дюжев, Віктор Геннадійович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    До категорії креативного підприємництва пропонується віднести підприємства, понад 50% витрат яких спрямовані на створення результатів творчої діяльності, а також ті підприємства, більш як половина виручки яких становлять надходження від розпорядження результатами творчості. Саме такий тип бізнесу сьогодні є основним ядром креативних індустрій та креативної економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Місце судової експертизи в процесі захисту прав на інтелекутальну власність
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Гарна, Ульяна Юріївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Обґрунтовано, що одним із пріоритетних завдань України є правове, наукове та соціально-економічне забезпечення створення та розвитку діючих механізмів захисту власників прав інтелектуальної власності. Вирішення цього завдання є важливим для забезпечення національного суверенітету та безпеки, оскільки інтелектуальна власність є зараз суттєвим чинником зміцнення політичного, економічного та оборонного потенціалу України.