Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові засади формування ринку інноваційно-інтелектуальних продуктів
    (Рівненський державний гуманітарний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    Запропоновано організаційну модель ринку інтелектуальних технологій, яка включає в себе джерела попиту і джерела пропозиції. Між цими структурними елементами ринку знаходиться інфраструктурна складова ринку, яка функціонально суттєво впливає на ціни попиту і пропозиції, а фізично включає різні торговельні, складські, інформаційні, фінансові, посередницькі та інші структури, які створюються самостійно, або ж працюють за кошти розробників чи покупців технологічних інновацій. Такі структури забезпечують взаємодію між попитом та пропозицією і працюють з метою забезпечення процесів технологічного трансферу.
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація процесів трансферу технологій
    (ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що трансфер інтелектуально-інноваційних технологій відноситься до процесу, за допомогою якого певна технологія (включаючи зрілу технологію та технологію у стані винаходу) передається з місця її походження або сфери практики в інші місця чи галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Форми та методи інтелектуального маркетингу в середовищі цифрової економіки
    (ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що у ланцюгах створення вартості (і поставок) у ХХІ столітті покупець вже може сам вирішувати, як і де отримати або купити продукт, у них набагато більше можливостей, ніж будь-коли раніше. При цьому покупець (споживач) може розглянути, виходячи з кількох критеріїв, і вибрати найбільш підходящі і найбільш корисні для нього рішення.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження основних характеристик процесу трансферу інтелектуально-інноваційних технологій
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна
    Доведено, що трансфер інтелектуально-інноваційних технологій відноситься до процесу, за допомогою якого певна технологія (включаючи зрілу технологію та технологію у стані винаходу) передається з місця її походження або сфери практики в інші місця чи галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетизація процесу трансферу технологій
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
    Доведено, що сьогодні трансфер технологій в основному здійснюється за допомогою ринково-орієнтованих форм бізнесу. Таким чином, передача технологій все більше демонструє свої унікальні особливості маркетизації.
  • Ескіз
    Публікація
    Ринок інтелектуальної власності як передумова національної та економічної безпеки країни
    (2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що торгові марки та дизайн вступають у дію під час комерційної фази інноваційного процесу, коли продукти необхідно відрізняти від продуктів конкурентів. Захист ідентичності товару за допомогою торгової марки та захист зовнішнього вигляду продукту з дизайном може зіграти ключову роль у разі несанкціонованого використання третіми особами.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічні та маркетингові детермінанти виключних прав, пов'язаних з національною безпекою країни
    (2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що проблема розвитку конкурентоспроможної економіки полягає у необхідності розвитку механізмів реалізації результатів вітчизняних досліджень. Вона можлива тільки при підвищенні якості вітчизняних розробок у вигляді готових до виробництва технологій, тим більше що наявність патентного режиму охорони результатів інтелектуальної діяльності в різних країнах світу призводить до необхідності забезпечення їхньої патентної чистоти, яка передбачає її використання на території певних країн без порушення виняткових, що діють там прав третіх осіб.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості митного захисту виключних прав
    (2022) Косенко, Олександра Петрівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що нині існує стійка тенденція щодо відродження практичної значущості промислової власності, що передбачає використання інтелектуальної, і перш за все, промислової власності не тільки для задоволення споживчого попиту, але й для вирішення поточних виробничих завдань та перспективних проблем на користь вирішення глобальних питань людського розвитку на основі революційних технологій та принципово нових інновацій у різних галузях діяльності (демографія, зміна клімату, підвищення життєвого рівня та здоров'я населення та та ін.).
  • Ескіз
    Публікація
    Методологія інтелектуально-інноваційної діяльності
    (2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина Олегівна
    Проведене дослідження дозволило виявити і обґрунтувати сім поколінь організаційного оформлення діяльності зі створення, дистрибуції та споживання інтелектуально-інноваційні технології та розробити пропозиції щодо їх розвитку в сучасних умовах господарювання.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний аудит як інструмент комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Триторія, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що розробка механізму управління комерціалізацією інтелектуальної власності та технологій, в основу яких вона покладена, на основі технологічного аудиту є надзвичайно актуальною темою для наукового дослідження, відображає реалії сучасності, узгоджується з цілями економічного розвитку України і завданнями, що стоять перед підприємствами і організаціями, що мають досягнення в інтелектуальній сфері.