Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Економічна оцінка продуктів з інтелектуальною складовою
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Кобєлєв, Іван Валерійович; Косенко, Софія Андріївна
    Розроблено рекомендації для бізнесу щодо ефективного управління інтелектуальними продуктами та їх економічної оцінки, що включають поєднання традиційних методів з новітніми технологіями для підвищення точності та ефективності оцінки.
  • Ескіз
    Документ
    Формування положень маркетингової програми підприємства в умовах воєнного стану
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Косенко, Софія Андріївна
    Формування маркетингової програми підприємства в умовах воєнного стану вимагає особливої уваги до гнучкості, соціальної відповідальності та ефективного управління ризиками.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив глобалізації на міжнародний маркетинг
    (Сумський державний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що глобалізація відкриває нові ринки та можливості для підприємств. Міжнародні компанії можуть розширити свій цільовий ринок та залучити клієнтів з різних країн. Підприємства можуть зіткнутися з викликами, пов'язаними з необхідністю адаптації продукції та послуг до вимог різних ринків.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення туристичних послуг
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна
    Обґрунтовано, що ефективна маркетингова програма на ринку туризму включає в себе такі елементи. Ретельне вивчення ринку туристичних послуг, ідентифікація цільової аудиторії, оцінка попиту, аналіз конкурентів і визначення унікальності вашої пропозиції. Розроблення унікальної позиції бренду, яка виділяє вас серед інших учасників ринку та привертає увагу цільової аудиторії. Розроблення привабливих турпрограм, пакетів або послуг, які відповідають потребам вашої цільової аудиторії.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна характеристика маркетингу інноваційних процесів на промисловому підприємстві
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Косенко, Софія Андріївна
    Результати проведеного дослідження дозволяють визначити та обґрунтувати показники та заходи, які характеризують сутність маркетингу інноваційних процесів та його основні задачі на інноваційному ринку промислового підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості міжнародної маркетингової діяльності в умовах економічної кризи
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Косенко, Софія Андріївна; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Використання методів та інструментів міжнародної маркетингової діяльності поряд із виконанням економічних, соціальних та політичних заходів здатне прискорити вихід підприємства з кризи, дати можливість розвитку окремим сферам і галузям, змінити сприйняття та уподобання споживачів на міжнародному ринку, послужити своєрідною профілактикою виникнення кризових явищ в майбутньому періоді. Криза змушує піти з ринку ряд конкуруючих підприємств, неефективних з точки зору економіки, маркетингу або обслуговування споживачів
  • Ескіз
    Документ
    Методологічна сутність сталого розвитку
    (Видавничий центр Київського національного університету культури і мистецтв, 2023) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що центральний компонент стійкості найкраще описується шляхом поєднання трьох вимірів: економіки, навколишнього середовища та суспільства. Протягом багатьох років науковці визначали концепцію соціального розвитку з використанням трьох принципів економічного процвітання, екологічної цілісності та соціальної справедливості, і підкреслювали, що всі ці складові потребують підтримки для забезпечення сталого економічного розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Формування інноваційних форм логістичної діяльності на промисловому підприємстві
    (2023) Косенко, Софія Андріївна; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Необхідність використання принципів логістичної діяльності підвищується зі збільшенням процесів та завдань у бізнесі за більш тісної взаємодії господарських структур. Інноваційні логістичні процеси є важливою складовою економічної діяльності будь-якого підприємства, що передбачають вивчення необхідності використання інноваційних складових у тактичному, оперативному та стратегічному управлінні.