Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення туристичних послуг
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна
    Обґрунтовано, що ефективна маркетингова програма на ринку туризму включає в себе такі елементи. Ретельне вивчення ринку туристичних послуг, ідентифікація цільової аудиторії, оцінка попиту, аналіз конкурентів і визначення унікальності вашої пропозиції. Розроблення унікальної позиції бренду, яка виділяє вас серед інших учасників ринку та привертає увагу цільової аудиторії. Розроблення привабливих турпрограм, пакетів або послуг, які відповідають потребам вашої цільової аудиторії.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингове забезпечення розвитку туризму в Україні
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна
    Доведено, що дослідження ринку є основою для розробки ефективних маркетингових стратегій та програм, спрямованих на просування туристичного продукту України як в міжнародному, так і внутрішньому туристичних ринках. Пропоновані компоненти маркетингу разом утворюють теоретико-методичну базу для розвитку туризму в Україні за допомогою маркетингових інструментів та стратегій.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості міжнародної маркетингової діяльності в умовах економічної кризи
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Косенко, Софія Андріївна; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Використання методів та інструментів міжнародної маркетингової діяльності поряд із виконанням економічних, соціальних та політичних заходів здатне прискорити вихід підприємства з кризи, дати можливість розвитку окремим сферам і галузям, змінити сприйняття та уподобання споживачів на міжнародному ринку, послужити своєрідною профілактикою виникнення кризових явищ в майбутньому періоді. Криза змушує піти з ринку ряд конкуруючих підприємств, неефективних з точки зору економіки, маркетингу або обслуговування споживачів
  • Ескіз
    Документ
    Розробка комплексу маркетингу промислового підприємства
    (2023) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що комплекс маркетингу допомагає підвищити ефективність роботи компанії та задовольнити потреби цільової аудиторії. Для результативного просування над ринком важливо розробити стратегію і створити докладний маркетинговий план вирішення поставлених завдань. Нами визначено найбільш важливі цілі, які можна досягти за допомогою комплексу маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості маркетингу дитячої школи танців
    (2022) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що просування дитячої школи танців дещо відрізняється своєю специфікою. Так як заняття проходять у певному місці (районі, місті, селищі) необхідно налаштовувати рекламу та орієнтувати відвідувачів відразу на потрібне місце. Тому пропонується для маркетингу послуг дитячої школи танців використовувати контекстну реклама.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність сучасної концепції маркетингу вражень
    (2022) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що виробники товарів стоять перед дилемою, що робити, коли споживачам в багатьох випадках набридають однотипні масові товари, пропоновані виробниками. Виходом із такої ситуації є випуск нового продукту під вузьку аудиторію (невеликий ринковий сегмент), але виробляти речі, які б задовольняли запитам окремих споживачів, досить трудомістко і затратно.