Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Використання міри близькості в задачі розподілу виробничої програми по плановим періодам на основі коефіцієнтів подібності Дейка, Джекарда, Максфедора, Отіаі, Рао, Танімото
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Федоров, Андрій Олексійович; Нотовський, Павло Валентинович; Передрій, Андреа Елізабет Юріївна
    Розподіл виробничої програми багато варіантного виробництва по плановим періодам різної тривалості є актуальним для сучасного виробництва. Специфіка такого виробництва полягає в тому, що з одних і тих деталей, вузлів (складальних одиниць) можна зібрати для задоволення більше числа споживачів безліч модифікацій і типорозмірів виробів. Комплекси робіт по окремим виробам не є ні повторенням один іншого, ні повністю різними, а мають як деяку схожість, так і індивідуальні відмінності, а тривалість виготовлення менше планового періоду. В роботі автори висловили думку, якщо тривалість виробничого циклу менше планового періоду, то конструктивно-технологічні особливості окремих виробів можна не приймати до уваги в задачі розподілу виробничої програми (задачі об`ємно-календарного планування). Це твердження хибне. Використовуючи таку специфіку можна покращити економічні показники такого виробництва, що і показано нами в даній роботі. Об`єднання в окремі планові періоди схожих конструктивно-технологічних виробів підвищує спеціалізацію виробництва в окремі періоди, що зменшує втрати від простою обладнання, підвищує продуктивність праці та зменшує навантаження на операційного менеджера за рахунок зменшення кількості планово-облікових одиниць в кожному періоді. В роботі запропоновані міри близькості на основі відомих коефіцієнтів схожості, бо процес розподілу виробничої програми зручніше алгоритмізувати. Авторами доказано, що запропоновані міри відповідають аксіоматиці Фреше.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи вдосконалення аутсорсингових послуг сервісних ремонтних служб промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2018) Передрій, Андреа Елізабет Юріївна
    Стаття присвячена розкриттю комплексу питань, пов'язаних з оцінкою ефективності передачі на аутсорсинг сервісних ремонтних служб великого промислового підприємства. Актуальність такого механізму в українській економіці пов'язана з тим, що утримання власного ремонтного господарства на великих промислових підприємствах є вагомим фактором зниження його прибутку. Організація сервісної ремонтної служби відкриває широкі перспективи підвищення ефективності виробництва та підвищення якості продукції, яка випускається.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційне управління підприємством в сучасних умовах
    (НТУ "ХПІ", 2017) Передрій, Андреа Елізабет Юріївна
    У статті розглянуто методичні підходи до визначення сучасних методів інноваційного управління підприємствами. Проведено детальний аналіз розвитку менеджменту підприємств. Сформовано рекомендації по забезпеченню нового рівня інноваційного управляння, яке дозволить створювати довгострокові переваги і забезпечити гідне місце на ринку, бути конкурентоспроможними. На зміну старим принципам менеджменту 1.0 прийшов час застосовувати новий менеджмент 2.0., який пов'язаний с цінністно-орієнтованим управлінням (психологією, та духовністю людини, з творчістю тощо).