Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 94
  • Ескіз
    Документ
    Стадії підготовки ефективної комерціалізації інновацій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Результати проведеного дослідження дозволяють виокремити вісім основних стадій, які повинен пройти розробник інноваційного продукту, для його успішної комерціалізації. В доповіді детально аналізуються всі стадії та надаються рекомендації по їх ефективному проходженню при комерціалізації інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційний потенціал технології: особливості оцінки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Климентова, Марія Віталіївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді обговорюються ключові аспекти оцінки комерційного потенціалу, такі як ринковий аналіз, технічний аналіз, конкурентні переваги, потенціал комерціалізації та фінансова вигода. Відзначається, що успішна оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу та уваги до різних аспектів, що впливають на успішність технології на ринку. Ця тема важлива для бізнес-та інноваційних стратегій, а також для прийняття обґрунтованих рішень щодо розвитку та впровадження нових технологій
  • Ескіз
    Документ
    Управління процесами розробки та реалізації туристичного продукту
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Лепетень, Дар'я Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що чітка та продумана система розробки та реалізації туристичного має багато переваг і забезпечую сталий розвиток туристичного підприємства. Цьому процесу сприяє ряд важливих результатів інноваційної діяльності. По-перше, ефективне використання ресурсів, так як завдяки плануванню та контролю можна мінімізувати витрати та максимізувати прибуток. По-друге, зниження комерційних ризиків. Вивчення ринку та конкурентів, а також тестування продукту дозволяють знизити ризики, пов'язані з його випуском на ринок. По-третє, підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства та його продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан та перспективи розвитку економічної безпеки країн ЄС
    (Сумський державний університет, 2024) Кравцов, Владислав Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді проведено аналіз європейських країн, таких як Нідерланди, Бельгія, Данія, Люксембург і Швейцарія який показав, що вони прагнуть досягти високого економічного зростання і зберегти свою економічну безпеку в умовах глобальної конкуренції. Не маючи змоги впливати на весь світовий ринок, вони залишаються одними з найсильніших країн з точки зору економічної політики.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Глобальна економіка"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Методичні рекомендації розроблені з метою розширення і закріплення знань та навичок студентів при проведенні практичних занять з курсу «Глобальна економіка». У процесі проведення практичних занять використовують різні методи навчання. Оскільки головне завдання цього виду навчальної роботи - формування навичок і вмінь, то основними мають бути різноманітні вправи (підготовчі, пробні, за зразком, тренувальні, творчі, практичні, графічні, усні, письмові, професійні, технічні та ін.).
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Глобальна економіка»
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Розроблено методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з дисципліни «Глобальна економіка» за напрямом підготовки «Міжнародні економічні відносини» для студентів всіх форм навчання. Сформульовано загальні вимоги до завдання. Наведено методичні рекомендації до виконання тестів, кросвордів, евристичних завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Глобальна економіка"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Розроблено методичні рекомендації до виконання розрахункового індивідуального завдання з дисципліни «Глобальна економіка» за напрямом підготовки «Міжнародні економічні відносини» для студентів всіх форм навчання. Сформульовано загальні вимоги до завдання. Наведено методичні рекомендації до виконання завдання, розглянуто алгоритм виконання завдання та подано приклад його оформлення. Матеріали доповнено переліком вихідних даних для підготовки студентів до виконання розрахункового індивідуального завдання, статистичними даними, переліком необхідної літератури, а також вимогами до оформлення завдання та оцінювання якості його виконання.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з дисципліни "Глобальна економіка"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подре, Ольга Іванівна; Перерва, Петро Григорович
    Конспект лекцій з курсу "Глобальна економіка" розглядає широкий спектр тем, пов'язаних з економічними процесами на світовому рівні, представляє собою систематизований огляд основних тем, концепцій і тенденцій, що характеризують сучасний світовий економічний ландшафт. Лекції охоплюють такі аспекти, як міжнародна торгівля (розгляд теорій торгівлі, дослідження моделей торгівлі та їх застосування до сучасних реалій.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження ринку косметики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Колотюк, Вікторія Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
    Дослідження ринку косметики є важливим інструментом для розвитку бізнесу в цій галузі. Це дозволяє отримати інформацію про попит споживачів, конкурентні умови, тенденції розвитку і можливості для інновацій. Надані в доповіді рекомендації допоможуть вам отримати повний обсяг інформації про ринок косметики і прийняти обґрунтовані рішення щодо вашого бізнесу в цій галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення туристичного бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетингове забезпечення – це комплекс заходів, спрямованих на просування туристичного продукту/послуги на ринку, залучення клієнтів та збільшення продажів. Теоретична основа маркетингового забезпечення ґрунтується на наступних принципах: комплексний підхід (всі елементи маркетингу повинні бути взаємопов'язані та працювати в єдиному комплексі); орієнтація на клієнта ( заходи повинні бути спрямовані на задоволення потреб та очікувань споживачів); конкурентоспроможність (туристичний продукт/послуга повинні бути конкурентоспроможними на ринку); ефективність (маркетингові заходи повинні бути рентабельними та приносити прибуток