Публікація: Маркетингове забезпечення туристичного бізнесу
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Доведено, що маркетингове забезпечення – це комплекс заходів, спрямованих на просування туристичного продукту/послуги на ринку, залучення клієнтів та збільшення продажів. Теоретична основа маркетингового забезпечення ґрунтується на наступних принципах: комплексний підхід (всі елементи маркетингу повинні бути взаємопов'язані та працювати в єдиному комплексі); орієнтація на клієнта ( заходи повинні бути спрямовані на задоволення потреб та очікувань споживачів); конкурентоспроможність (туристичний продукт/послуга повинні бути конкурентоспроможними на ринку); ефективність (маркетингові заходи повинні бути рентабельними та приносити прибуток
Опис
Ключові слова
маркетинг, туристичний бізнес, ринок, позиціонування послуг, ефективність, туристичні підприємства
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Маркетингове забезпечення туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / Перерва Петро, Косенко Олександра // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 7-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, [28-29 березня 2024 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава : [ПДАУ], 2024. – С. 1080-1082. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1wknSpC3qvMlIpLk2SVARpHpAeVk-Kpvl/view, вільний (дата звернення 29.06.2024 р.).