Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційний розвиток міжнародних фінансових інструментів сільськогосподарських підприємств з урахуванням ринку деривативів
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Сусліков, Станіслав Вячеславович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Запропонована класифікація елементів фінансових інструментів відповідно до їх економічної ідентифікації дає можливість організувати їх облік у відповідних синтетичних та аналітичних рахунках і тим самим підготувати необхідну інформацію для складання фінансової звітності.
  • Ескіз
    Документ
    Правове забезпечення креативного підприємництва
    (2023) Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
    До категорії креативного підприємництва пропонується віднести підприємства, більше 50% витрат на які спрямовуються на створення результатів творчої діяльності, а також ті підприємства, більше половини доходів яких складають доходи від вибуття результатів творчості. Саме цей вид бізнесу сьогодні є основним ядром креативних індустрій та креативної економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості комерціалізації креативних інтелектуальних технологій
    (2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що для детальнішої характеристики креативної інтелектуальної технології як результату надзвичайно важливим є оцінювання рівня її новизни. Таку оцінку запропоновано надавати, використовуючи різні показники (критерії). До них слід віднести рівень новизни (радикальності) технології, тип чи масштаб новизни.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародна торгівля як фактор інноваційного розвитку
    (2022) Піхур, О. С.; Діхтенко, О. О.; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що найбільш важливим фактором інноваційного розвитку економіки кожного промислового підприємства є його участь у міжнародній торгівлі, оскільки за допомогою останньої можливо, по-перше, домагатися підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку за групою високотехнологічних товарів, по-друге, збільшувати додану вартість за рахунок інноваційного експорту.
  • Ескіз
    Документ
    Формування напрямків інноваційного розвитку економіки
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що інноваційний розвиток української економіки неможливий без відповідних великомасштабних інноваційних перетворень на всіх рівнях, без включення регіональних механізмів у народногосподарський трансформаційний процес.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуально-інноваційна діяльність України в контексті вимог європейського співтовариства
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна; Климова, Світлана Олегівна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління підприємницькою діяльністю
    (2019) Шматько, Наталія Михайлівна; Побережний, Роман Олегович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Угрімова, Ірина Володимирівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Перерва, Петро Григорович; Чмельова, Ольга Сергіївна; Посохов, Ігор Михайлович; Дюжев, Віктор Геннадійович; Косенко, Андрій Васильович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Ткачов, Максим Михайлович
    У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення і практичні питання щодо підготовки фахівців у сфері бізнесу у відповідності з освітньо-професійною програмою спеціальності "Менеджмент" зі спеціалізації "Управління підприємницькою діяльністю". Розглянуто механізми створення та управління підприємствами малого та середнього бізнесу, структуру, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації підприємницької діяльності. Викладений матеріал спрямовано на формування здатності здійснювати адміністративну, підприємницьку, аналітичну, проектну та дослідницьку діяльність з використанням інноваційних підходів і методів управління бізнесом. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також широкого кола підприємців.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові передумови інноваційного розвитку електротехнічної промисловості
    (НТУ "ХПІ", 2017) Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток організаційних структур управління машинобудівними підприємствами
    (НТУ"ХПІ", 2016) Ковальов, Євген Володимирович; Заруба, Віктор Яковлевич; Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
    У статті доведено, що організаційні системи управління промисловими підприємствами мають високий рівень економічної небезпеки. Обгрунтовано, що перспективною організаційною формою підприємства, спроможного забезпечити інноваційний розвиток, конкурентоспроможність на світових ринках і зміцнення економічної безпеки вітчизняних промислових піджприємств, є корпоративна форма організації виробництва.
  • Ескіз
    Публікація
    Обґрунтування зовнішніх та внутрішніх чинників моніторингу інноваційного розвитку підприємства
    (НТУ "ХПИ", 2008) Перерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван Васильович; Косенко, Олександра Петрівна
    Розглянуто сутність моніторингу як економічної категорії стосовно до інноваційного розвитку машинобудівного підприємства. Обґрунтовано систему чинників зовнішнього та внутрішнього інноваційного середовища як об'єктів моніторингу. Доведено необхідність керування виділеними чинниками.