Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 87
  • Ескіз
    Документ
    Контролінг як сучасний метод управління ресурсним потенціалом промислового підприємства
    (Вища соціально-економічна школа, Польща, 2019) Ходирєва, Оксана Олегівна; Манойленко, Олександр Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Ланцюг створення вартості М. Портера у визначенні конкурентних переваг промислового підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Организационно-методическая помощь предприятиям и организациям отрасли по внедрению и применению ФСА
    (НПО "НАТИ", 1989) Яловенко, Федор Иванович; Чернышова, Людмила Михайловна; Омярнова, Тамила Марковна; Перерва, Петр Григорьевич; Тимофеев, Владимир Николаевич
    Разработаны методические рекомендации по организационно-экономическому внедрению в производственную деятельность предприятий и организаций положений маркетинга и функционально-стоимостного анализа (ФСА). Определено, что важнейшими задачами ФСА являются: достижение наилучшего соотношения между потребительской стоимостью объекта и затратами на его разработку, снижение себестоимости выпускаемой продукции и повышение ее качества, снижение материалоемкости, трудоемкости, энергоемкости и фондоемкости объекта.
  • Ескіз
    Документ
    Определение отраслевой потребности в средствах автоматизации на ремонтно-эксплуатационные нужды
    (Вища школа, 1980) Перерва, Петр Григорьевич
    Доказано, что выбор метода прогнозирования отраслевой потребности в запасе средств автоматизации зависит от периода упреждения и полноты исходной информации. Текущая потребность устанавливается на ближайшие годы в процессе текущего планирования. При определении потребности на этот период могут применяться простая статистическая экстраполяция во времени, заявочный метод, авторегрессионные модели.
  • Ескіз
    Документ
    Управление ассортиментом выпускаемой продукции на основе концепции маркетинга
    (Научно-исследовательский институт АСАТ, 1991) Перерва, Петр Григорьевич; Лошакова, Светлана Евгеньевна
    Разработаны методические рекомендации по управлению ассортиментом выпускаемой продукции на основе концепции маркетинга. В основу предложений положены рыночные принципы ведения коммерческой деятельности.
  • Ескіз
    Документ
    Практический маркетинг. Библиографический обзор отечественных и зарубежных публикаций
    (Научно-производственное объединение "Реклама, информация, маркетинг", 1992) Перерва, Петр Григорьевич; Лошакова, Светлана Евгеньевна
    Обобщены и классифицированны по отдельным темам все имеющиеся научные, научно-методические и учебно-методические публикации по маркетингу, которые вышли в свет до 1992 года в Украине и в зарубежных издательствах.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова інноваційна діяльність промислових підприємств машинобудівної галузі України
    (Луцький національний технічний університет, 2018) Марчук, Леся Сергіївна
    Промислові підприємства машинобудівної галузі значно впливають на стан та розвиток вітчизняної економіки, здійснюють успішну реалізацію досягнень науково-технічного прогресу галузевої структури, забезпечують інтелектуальним потенціалом та інноваційними складовими державу в цілому. Проте, велика кількість машинобудівних підприємств України знаходиться в занедбаному стані з досить низькими показниками економічної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження організаційно-економічних факторів економічної безпеки туристичного бізнесу на українському ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Глізнуца, Марина Юріївна; Проскурня, Олена Михайлівна
    У статті розглянуті результати дослідження ряду економічних, організаційних, соціальних, правових проблем, які мають сприяти підвищенню ефективності туристичного бізнесу в Україні, збільшення його вкладу в національну економіку, підвищення його рейтингу в світових показниках туристських потоків. Доведено, що туризм вигідний тільки в тому випадку, коли держава виробляє цю функцію та розширює ринок збуту. Закономірно, що чим більша туристів приймає держава, тим більше у нього доходи і менше власні витрати. Все це свідчить про наявність цілої низки важливих організаційних, управлінських та політичних проблем в туристичній індустрії. Метою статті є розвиток організаційно-економічних засад туристичного бізнесу та туристичної інфраструктури, що дасть можливість забезпечити комфортність, ритмічність і безпеку при пересуванні за напрямками національної мережі міжнародних транспортних коридорів та основних транспортних магістралей, зростання туристичної привабливості країни, стимулювати розвиток всіх видів туризму в нашій країні та ефективне використання туристичного і рекреаційного потенціалу України. Сформовано систему техніко-економічних показників, які в сучасних українських реаліях в змозі забезпечити економічну ефективність туристичного бізнесу, надати йому імпульс розвитку. Обґрунтовано, що забезпечення ефективних організаційно-економічних умов розвитку туризму в країні, регоні чи в певній місцевості досягається шляхом створення системи ключових факторів по критичним напрямкам ефективності туристичного бізнесу. Доведено, що блочна структура таких факторів повинна включати в себе чотири основних складові: економіка, менеджмент, маркетинг та логістика, Складові економіки та менеджменту мають пріоритетне значення для більшості сучасних напрямків виробничо-підприємницької діяльності, то блоки логістики та маркетингу відноситься до специфічних особливостей українського туристичного бізнесу, в якому вони відіграють особливу надзвичайно важливу роль. Детально розглянуто складові маркетингу і логістики, які автори віднесли до найбільш специфічних факторів туристичного бізнесу. Обґрунтовано, що вміле поєднання доступних підходів маркетингу і логістики надасть можливість приймати швидкі і оптимальні рішення щодо забезпечення ефективної взаємодії між внутрішнім і зовнішнім середовищем підприємства, що дозволить підвищити ефективність управління туристичним підприємством і знизити вплив кризи на розвиток туристичного бізнесу України в цілому, а згодом - відновити потік іноземних туристів, які забезпечують і фінансові, і соціальні, і бізнесові показники ефективності туристичного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Управління знаннями з позицій забезпечення економічної безпеки підприємства
    (Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Нагорний, Євгеній Ігорович