Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 378
  • Документ
    Урахування ризику морального старіння продукції в стратегіях інноваційного розвитку підприємств
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Розроблено методичний підхід до аналізу рівня і урахування ризику морального старіння інноваційного продукту в стратегіях інноваційного розвитку підприємств. Він дозволяє прогнозувати зазначений ризик, визначати його рівень і обґрунтовано управляти стратегіями інноваційного розвитку як на етапах їх формування, так і на етапах їх реалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Цифровізація як засіб ведення навчального процесу на територіях, що межують з зоною бойових дій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Окреслено переваги і проблемні аспекти цифровізації навчального процесу в регіонах України, що знаходяться в зоні бойових дій.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг і логістика в умовах цифрової трансформації економіки України: перспективи і проблеми
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Запропонована періодизація етапів цифрової трансформації економіки України. Виконано аналіз перспектив і проблем розвитку маркетингу і логістики на виділених етапах.
  • Ескіз
    Документ
    Завдання маркетингу на етапах життєвого циклу інноваційного продукту
    (Одеська політехніка. ТЕС, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Окреслено завдання маркетингу інновацій на етапах життєвого циклу інноваційного продукту
  • Ескіз
    Документ
    Ризики у маркетингу інновацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Окреслено основні фактори ризику в маркетингу інновацій. Обґрунтовано необхідність багатофакторної оцінки ризиків в маркетингу інновацій для розроблення за її результатами системи заходів спрямованих на їх зниження.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз споживача в епоху війни в Україні: виклики та можливості для маркетингових стратегій підприємств України
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Анопа, Антон Станіславович; Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Публікація
    Університети як елементи інфраструктури ринку знань і інноваційної інфраструктури
    (Візаві, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Розкрита роль університетів як елементів інфраструктури ринку знань і, одночасно, елементів інноваційної інфраструктури.
  • Ескіз
    Документ
    Повоєнне відновлення і розвиток економіки України на засадах цифровізації: аналіз готовності
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати розвивають і поглиблюють засади інформаційно-аналітичного забезпечення організаційно-економічного механізму управлін-ня стратегіями повоєнного відновлення і розвитку економіки України на заса-дах цифровізації. Їх практична реалізація сприятиме підвищенню ефективно-сті управління розробленням і реалізацією стратегій повоєнного відновлення і розвитку економіки України на засадах цифровізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту
    (Державний університет "Одеська політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено методичні засади управління ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту. Розкрито їх сутність і спонукальні причини прояву. Запропоновано підходи до зниження рівня ідентифікованих ризиків: підвищення рівня споживчої готовності цільових споживачів –для ризику несприйняття інновацій; удосконалення системи мотивації чи коригування складу суб’єктів інноваційного процесу –для ризику інноваційної неготовності
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми і перспективи дистанційного навчання в умовах повоєнного відновлення і технологічних трансформацій економіки України
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Семенютін, Артем О.
    Стаття присвячена визначенню актуальних проблем і перспектив розвитку дистанційного навчання в умовах повоєнного відновлення та інноваційного зростання національної економіки України з урахуванням технологічних трансформацій, спричинених упровадженням цифрових технологій четвертої промислової революції. Виконано групування визначених проблем за причинами їх прояву: породжені війною, які обмежують чи унеможливлюють навчання студентів/слухачів у аудиторіях; породжені змінами на ринку праці під впливом цифрових технологій четвертої промислової революції; породжені необхідністю адаптації закладів вищої освіти до зміни умов зовнішнього макро- та мікросередовища. Окреслено важливу роль дистанційного навчання у вирішенні кожної із зазначених груп проблем. Виконано SWOT-аналіз перспектив і проблем розвитку дистанційного навчання в Україні в умовах війни та повоєнного відновлення. Проведено кількісне оцінювання факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, відповідно: ринкових можливостей і загроз, сильних і слабких сторін дистанційного навчання. Результати оцінювання можуть бути використані як інформаційно-аналітичне забезпечення для обґрунтування стратегій розвитку дистанційного навчання в системі вищої світи України. Запропоновано рекомендації щодо напрямів удосконалення дистанційного навчання в повоєнній Україні в розрізі окремих його характеристик у контексті адаптації до умов четвертої промислової революції та формування цифрової економіки. Результати дослідження поглиблюють засадничі аспекти менеджменту вищої освіти, зокрема з позицій удосконалення підходів до вибору пріоритетних траєкторій розвитку дистанційного навчання на засадах його цифровізації для вирішення актуальних проблем кадрового забезпечення повоєнного відновлення та інноваційного розвитку економіки України в умовах технологічних трансформацій, спричинених четвертою промисловою революцією.