Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Forms of scientific research in the economy
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Yi, Xiujuan; Marchuk, L. S.
    The report determined. that scientific research in economics can be carried out in various forms depending on the purpose, object of research, methodology and scope of research. The forms of scientific research proposed by the authors can interact and be used together to obtain a comprehensive understanding of economic processes and solve important problems and tasks in the field of economics.
  • Ескіз
    Документ
    Methods of determining the economic effect
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Zhang, Yi; Ponomarov, V. D.; Savchenko , O. I.
    Determining the economic impact of a particular activity, project or investment is an important task in business management. This effect can be assessed using different methods depending on the nature of the activity and the purpose of the assessment. The report proposes the main methods for determining the economic effect and provides recommendations for their effective use.
  • Ескіз
    Публікація
    Evaluating the effectiveness of social media marketing
    (2022) Kosenko, Oleksandra; Peredrii, Andrea Elizabeth Yuriivna; Pererva, P. G.
    It has been proven that social media marketing has grown in popularity in recent years and has become one of the most effective strategies for increasing traffic, engaging an audience, and driving sales. Social media has helped many brands expand their audience, gain popularity and increase sales. Postulates of the mechanism of commercialization of innovative technologies.