Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Ознаки стратегії сталого розвитку економіки галузі охорони здоров'я
    (ВД "Гельветика", 2018) Садовський, Віктор Артемович; Семенченко, Г. В.; Подхалюзін, А. Ю.
    У статті розглянуті умови розробки та реалізації стратегії розвитку економіки галузі охорони здоров'я. Наведені законодавчі акти як основа для розвитку галузі, демографічні та економічні показники охорони здоров’я міста Харкова. Охарактеризовані пріоритетні напрямки вирішення проблем галузі охорони здоров’я та визначені основні заходи для їх виконання. Означено обґрунтування пропозицій щодо розвитку охорони здоров’я населення в умовах ринкових відносин.
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингових інновацій на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Геращенко, Ірина Олексіївна; Савчук, Ганна Олександрівна; Щербак, Наталія Вікторівна
    Визначено мету маркетингу інновацій - маркетинговий супровід цієї інновації на ринку. Розглянуто процес включення інновацій в маркетингову діяльність та створення конкурентних переваг для нововведених товарів і послуг. Запропоновано використовувати маркетингові стратегічні методи, які базуються на плануванні виробництва інновацій, сегментуванні ринку, здійсненні комунікацій, встановленні цін, організації розподілу та просування інновацій, планування збуту, сервісне обслуговування та для створення конкурентної переваги розширити масштаби і роль маркетингу в інноваційній діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування кон'юнктури ринку електротехнічної продукції
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Розглянуто актуальні питання формування складу факторів, які впливають на кон’юнктуру ринку машинобудівних виробів. Як об’єкт дослідження визначено продукцію електротехнічної промисловості. Всі фактори впливу систематизовано та проаранжовано за їх вагомістю. Для досягнення цієї мети автори запропонували використовувати блочно-експертний підхід. Теоретично важливими та практично значущими є пропозиції авторів щодо моніторингу кон’юнктури з використанням тригонометричних функцій. Автори довели, що такий підхід є достатньою мірою обґрунтованим, оскільки при цьому визначається співвідношення вартісних та якісних показників виробів. Це дає можливість здійснювати техніко-економічне оцінювання та науково обґрунтоване управління ринковими характеристиками комерційно-виробничої діяльності підприємства. Це також допомагає приймати рішення щодо реального впливу підприємства на стан кон’юнктури своєї продукції. Все це загалом підвищує споживчий рівень продукції, що випускається, та конкурентоспроможність самого підприємства на ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Technological market conjuncture: risk assessment commercialization of intellectual property
    (University of Miskolc, 2014) Kosenko, Aleksandra; Pererva, P. G.
    This paper deals with the determination of the risk assessment process in market conditions using the method of paired comparisons. The most important factors influencing the level of market appeal of intelligent technology are defined and stipulated. Recommendations are made for reducing the impact of risk factors in course of the commercialization of intellectual property.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив розміру збитків від порушень прав інтелектуальної власності на процес ціноутворення
    (НТУ "ХПІ", 2014) Гусаковська, Т. О.; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    У статті запропонована модель визначення ціни об’єктів інтелектуальної власності залежно від рівня їх правової охорони. Недостатня правова охорона призводить до вироблення контрафактної продукції і завдання збитків правовласникам. Такі моделі рекомендується використовувати при формуванні конкурентних переваг та ціни інтелектуальних товарів, а також при проведенні кон'юнктурних досліджень та процесів комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності роботи енергетичних підприємств на засадах тарифної політики ціноутворення
    (НТУ "ХПІ", 2012) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Федоренко, Ірина Анатоліївна
    Розроблено пропозиції щодо забезпечення енергетичної ефективності в економіці України. Проведено детальний аналіз впливу цін та тарифів на електричну енергію на забезпечення ефективної роботи енергетичних підприємств країни. Обґрунтовані рекомендації по енергетичній ефективності на підставі детального аналізу енергетичного ринку України.