Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Значення бренду роботодавця для корпоративної культури компанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кучинський, Володимир Анатолійович; Боровська, Віолетта Андріївна
    Бренд роботодавця є інструментом підвищення ефективності використання персоналу, який розроблено, щоб дати працівникам докази поєднання матеріальних і нематеріальних елементів системи корпоративних цінностей, як основи функціонування бізнесу. Ідея HR-бренду полягає в тому, що компанія презентує себе, як турботливого роботодавця, який піклується про своїх працівників.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток лояльності персоналу як основа протидії хедхантингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кучинський, Володимир Анатолійович; Неманіхіна, Наталія Вікторівна
    Для формування лояльності персоналу необхідно застосовувати наступні заходи: комплексний підхід до мотивування персоналу, який передбачає не тільки матеріальне але і різноманітність нематеріальних засобів; регламентація і нормування, що дає працівникам впевненість і стабільність, підвищує прихильність до компанії; розвиток корпоративної культури, яка поширює поділювані працівниками цінності в компанії і спрямована на командну робота; поведінка керівників, які демонструють відданість підприємству; впровадження системи управління конфліктами та змінами. Таким чином, компанія, яка реалізує заходи з розвитку лояльності персоналу, знижує негативні наслідки хедхантингу.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективна адаптація працівників як основа формування стабільного і конкурентоспроможного персоналу підприємства
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Мосійчук, Олександр Сергійович; Кучинський, Володимир Анатолійович
    Адаптація персоналу необхідна для того, щоб скоротити час пристосування нового співробітника на новому місці, зрозуміти вимоги, які до них висуває підприємство, і швидше вийти на необхідний рівень продуктивності. Для підприємства система адаптації значно знижує плинність персоналу на випробувальному терміні, що призводить до скорочення витрат на добір персоналу. Система адаптації дасть змогу людині, яка прийшла у новий колектив, почуватися комфортніше, а керівництву – отримати від неї максимальну віддачу в найкоротший час. Сучасні технології дають змогу поліпшити бізнес-процеси на підприємстві і працювати над командним духом працівників, збільшуючи ефективність та результативність їхньої роботи і процвітання підприємства. Саме тому питанню впровадження та постійного вдосконалення процесу адаптації працівників повинно приділятися достатньо уваги, адже саме персонал є одним із найважливіших ресурсів на підприємстві та ключем до успішного функціонування.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна культура як основа ефективного управління персоналом на інноваційному підприємстві
    (ФОП Томенко Ю. І., 2020) Кучинський, Володимир Анатолійович
    Сучасні керівники повинні розглядати культуру свого підприємства як потужний інструмент, що дозволяє орієнтувати працівників на досягнення цілей підприємства, що дає можливість мобілізувати ініціативу працівників, підвищити їхню особисту мотивацію. Сильна корпоративна культура дозволяє концентрувати зусилля на головних напрямах інноваційного розвитку підприємства, що забезпечує найвищу продуктивність, успішність компанії і прихильність її працівників.
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація персоналу як інструмент підвищення ефективності використання кадрового потенціалу підприємства
    (Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, 2020) Шинкарьова, Аліна Олександрівна; Кучинський, Володимир Анатолійович
    Основними положеннями мотивації персоналу як інструменту підвищення ефективності використання кадрового потенціалу підприємств в сучасних умовах є: механізм визначення винагород має узгоджувати й поєднувати матеріальні інтереси працівників зі стратегічними завданнями підприємства; формування соціальної складової компенсаційного пакету; використання керівництвом нематеріальних методів мотивування; розвиток корпоративної культури; індивідуальний підхід в мотивації персоналу; постановка працівникам чітких і конкретних цілей. Однією із запорук ефективного використання кадрового потенціалу підприємств – є оптимально підібраний комплекс мотиваторів. При постійному вдосконаленні мотиваційного механізму, керівництво може досягти максимальних результатів.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки підвищення ефективності управління персоналом в сучасних умовах функціонування підприємства
    (Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, 2018) Кучинський, Володимир Анатолійович
    Для підвищення ефективності функціонування і забезпечення конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах необхідно активно впроваджувати інноваційні технології в управлінні персоналом. Впровадження інноваційних технологій в управління персоналом сприятиме формуванню конкурентоспроможного персоналу та підвищенню продуктивності праці на підприємствах України.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування сучасних технологій в управлінні персоналом як основа підвищення ефективності використання людського капіталу
    (ФОП Томенко Ю. І., 2019) Кучинський, Володимир Анатолійович; Горшкова, Олександра Олександрівна
    Ефективність управління і результативність господарської діяльності в сучасних умовах, які висувають підвищенні вимоги до працівників та підходів в управлінні персоналом, в багато чому визначаються застосуванням інноваційних технологій. Вирішальним фактором ефективного впровадження інновації є персонал підприємства та його ставлення до них. Управління інноваційними знаннями є одним із інструментів формування й розвитку інноваційного середовища підприємства, під яким розуміється сукупність механізмів, інструментів, процесів інфраструктурних елементів і людського капіталу, що забезпечують інноваційну діяльність підприємства.