Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення інноваційної сприятливості персоналу структури комерційного відділу
    (Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2017) Дюжев, Віктор Геннадійович; Бойченко, Олег Ігорович
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення ефективності оцінки інноваційного потенціалу нетрадиційної відновлюваної енергетики, з точки зору інноваційної сприйнятливості
    (Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019) Сусліков, Станіслав Вячеславович
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія інноваційного розвитку гірничо-здобувального підприємства
    (Львівська економічна фундація, 2018) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Гурова, Д. Ю.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегій інноваційного розвитку підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2011) Крамськой, Дмитро Юрійович
    Дисертація присвячена актуальним питанням формування стратегій управління інноваційним розвитком підприємства з метою покращення діяльності підприємств у інноваційному секторі. На підставі аналізу існуючих досліджень уточнено зміст понять «інновації», «інноваційний розвиток» та обґрунтовано їх взаємозв’язок. Досліджено сучасні тенденції інноваційного розвитку на рівні світової економіки, національної економіки та регіональної економіки. Запропоновано концептуальну схему інноваційного розвитку машинобудівних підприємств, яка містить чотири блоки взаємопов’язаних методичних підходів. Розроблено методичний підхід до проведення діагностики інноваційного розвитку, який передбачає формування простору чинників розвитку, їх аналітичне і графічне дослідження та побудову синтетичного показника розвитку. Розроблено методичні підходи побудови показника інноваційного потенціалу та прогнозування інноваційного розвитку за трьома складовими: використання інноваційного потенціалу, інноваційний розвиток та кластер інноваційного розвитку. Запропоновано методичний підхід з формування стратегій інноваційного розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Механізм передпланової оцінки промислових інновацій
    (НТУ "ХПІ", 2018) Кравчук, Аліна Василівна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо виконання магістерських робіт
    (НТУ "ХПІ", 2014) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Кваліфікаційна робота магістра є результатом творчої роботи, яку виконує студент під керівництвом наукового керівника. Кваліфікаційну роботу виконують на основі теоретичних знань і практичних навичок, отриманих студентом протягом усього терміну навчання і самостійної науково-дослідної роботи, пов’язаної з вирішенням конкретних теоретичних і науково-виробничих завдань прикладного характеру, які обумовлюються програмою підготовки фахівців за спеціальністю «Управління інноваційною діяльністю». Кваліфікаційна робота повинна бути виконана автором особисто, вона є завершеною роботою, що має внутрішню єдність змісту, містить сукупність нових наукових результатів, висунутих автором для прилюдного захисту.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
    (Університетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
    У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком
    (Університетська книга, 2012) Азарян, Олена Михайлівна; Денисенко, Микола Павлович; Заруба, Віктор Яковлевич; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ковальчук, Костянтин Федорович; Комарницький, Ігор Михайлович; Кузьмін, Олег Євгенович; Мельник, Леонід Григорович; Максимов, Віталій Володимирович; Максимова, Тетяна Семенівна; Мартякова, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Петруня, Юрій Євгенович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Садченко, Олена Василівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Біловодська, Олена Анатоліївна; Андерсон, Володимир Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Галгаш, Руслан Анатолійович; Дериколенко, Олександр Миколайович; Жарова, Любов Валеріївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Мельник, Ольга Григорівна; Мельник, Юлія Миколаївна; Міцура, Олена Олексіївна; Петруня, Віра Юріївна; Синиця, Лідія Віталіївна; Сорокіна, Олена Володимирівна; Суміна, Ольга Миколаївна; Тарасенко, Ірина Олексіївна; Ткачук, Юрій Якович; Франів, Ігор Андрійович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Грищенко, Олена Федорівна; Сопка, Олена Олексіївна
    Висвітлено теоретичні засади управління інноваційним розвитком та формування національної інноваційної системи. Обґрунтовано й роз роблено підходи до управління інноваційним розвитком вітчизняних під приємств. Викладено науково методичні засади менеджменту та марке тингу екологічних інновацій. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу інно вацій, стратегічного управління підприємством, менеджменту та марке тингу екологічних інновацій, викладачів, аспірантів і студентів еконо мічних та екологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження сутності поняття "потенціал інтелектуальної власності"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Верес Шомоші, Маріанн; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Майстро, Дарина Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності інноваційної діяльності на основі удосконалення підходу до оцінки та відбору інноваційних проектів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кучинський, Володимир Анатолійович; Коробка, Н. А.
    Запропоновано методичний підхід до оцінки та відбору інноваційних проектів для їх впровадження, який допоможе підвищити ефективність інноваційної діяльності підприємства.