Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 133
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження методичних підходів до економічної оцінки діяльності промислового підприємства
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Пономарьов, Владислав Дмитрович
    У статті розглянуто як національні, так і міжнародні методи економічної оцінки діяльності промислових підприємств, які представляють комплекс взаємопов'язаних норм і правил, які визначають поняття та принципи оцінки. Детально розглянуто економічний, фінансовий процесовий, витратний та комплексний підходи до оцінювання економічної ефективності виробничо-комерційної діяльності промислового підприємства. Особлива увага приділена методу оцінки ефективності на засадах макро- та мікросередовищі, а також методу збалансованої системи показників. По кожному з методів визначено основні переваги та недоліки, а також обґрунтовано сфери найбільш ефективного їх використання в економічній діяльності промислових підприємств. Доведено, що запровадження сучасних методів оцінки ефективності діяльності підприємств сприяє стабільному економічному розвитку України, підвищує інвестиційну привабливість та допомагає підприємствам адаптуватися до глобальних викликів.
  • Ескіз
    Документ
    Управління інноваційною діяльністю підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Нечепоренко, Денис Анатолійович
    В статті досліджено сучасний стан та перспективи розвитку інноваційної діяльності на підприємствах агропромислового комплексу в умовах діджиталізації та розвитку електронної комерції. Визначено основні напрямки інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств, до яких віднесено поряд з традиційними і такі оригінальні напрямки, як агрохімічна, біологічні та генетичні дослідження. Обґрунтовано основні фактори впливу на ефективність інноваційної діяльності агропідприємств, серед яких автори відзначають науково-технічні, економіко-географічні, технологічні, інформаційно-комунікативні та політико-правові чинники. Доведено, що діджиталізація виробничо-комерційної діяльності значно підвищує ефективність управління ресурсами та процесами в агропромисловому комплексі, а впровадження електронної комерції відкриває нові ринки збуту та підвищує прибутковість підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Стадії підготовки ефективної комерціалізації інновацій
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Результати проведеного дослідження дозволяють виокремити вісім основних стадій, які повинен пройти розробник інноваційного продукту, для його успішної комерціалізації. В доповіді детально аналізуються всі стадії та надаються рекомендації по їх ефективному проходженню при комерціалізації інновацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування маркетингових бізнес-процесів в сфері інноваційної діяльності
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Поліна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетингові бізнес-процеси являють собою систему взаємопов'язаних бізнес завдань, спрямованих на задоволення потреб споживачів та зміцнення конкурентних позицій підприємства. В загальному випадку бізнес-процеси традиційно поділяють на три групи: процеси управління, основні процеси та забезпечуючі процеси.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність і види науково-технічної продукції
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що розробка та виробництво науково-технічної продукції часто потребує значних інвестицій у дослідження та розробки, а також висококваліфікованого персоналу, вимагають високого рівня наукових та інженерних знань для їх розробки та виробництва.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження інновацій - основа конкурентоспроможності підприємств
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що технологічний бізнес – одна з найприбутковіших і майже закритих сфер підприємництва. Впровадження нових технологій в промислове виробництво, як показує практика, дає можливість зробити якісний прорив на світовому ринку товарів і послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність інноваційного управління підприємствами в сучасних умовах
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Андрій Васильович
    Запропоновано виділяти такі поняття, як життєвий цикл продукції і життєвий цикл технології виробництва. Життєвий цикл товару складається з чотирьох фаз. На першому етапі проводяться дослідження і розробки для створення інноваційного продукту. Завершується етап передачею розробленої технічної документації виробничим підрозділам промислових організацій. На другому етапі відбувається технологічний розвиток крупносерійного виробництва нової продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові інновації в закладах освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Клімов, Р. В.; Заруба, Віктор Яковлевич
    Маркетингові інновації в закладах освіти відіграють важливу роль у залученні студентів, підвищенні привабливості навчального закладу, підтримці репутації і досягненні конкурентних переваг. Освітні інституції, такі як школи, коледжі, університети, постійно стикаються з необхідністю привертати студентів і забезпечувати їм якісну освіту. Використання технологій для створення персоналізованих програм навчання і підтримки студентів. Це може включати індивідуальні навчальні плани, онлайн-кураторство, дистанційні курси та інше.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості оцінки комерційного потенціалу інноваційної технології
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Климентова, Марія Віталіївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу, що включає аналіз ринкових, технічних, фінансових та стратегічних аспектів. Комбінування цих факторів допомагає зрозуміти загальний обсяг можливостей та ризиків. Аналіз конкурентного середовища є ключовим для визначення переваг та недоліків інноваційної технології порівняно з існуючими рішеннями на ринку. Це допомагає визначити позиціонування технології та потенційні конкурентні переваги.
  • Ескіз
    Публікація
    Стартап проектування в сфері міжнародного інноваційного підприємництва
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Линник, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович; Бударина, Людмила Геннадіївна
    В доповіді доведено, що стартап у сфері міжнародного інноваційного підприємництва вимагає уважного планування, стратегічного підходу та інноваційного мислення. Пропонуємо п’ять основних кроків до успішної реалізації стартап-проектів в сфері міжнародного інноваційного підприємництва: визначення ідеї та місії; розробка бізнес-плану; розробка продукту або послуги; маркетинг та продажі, розширення та масштабування. Плануються кроки щодо виходу на нові міжнародні ринки та розвитку партнерських відносин. Здійснюється масштабування бізнесу, для чого йде розвиток підприємства, залучення більше клієнтів, вдосконалення продукту та розширення команди.