Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Forms of scientific research in the economy
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Yi, Xiujuan; Marchuk, L. S.
    The report determined. that scientific research in economics can be carried out in various forms depending on the purpose, object of research, methodology and scope of research. The forms of scientific research proposed by the authors can interact and be used together to obtain a comprehensive understanding of economic processes and solve important problems and tasks in the field of economics.
  • Ескіз
    Документ
    Methods of determining the economic effect
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Zhang, Yi; Ponomarov, V. D.; Savchenko , O. I.
    Determining the economic impact of a particular activity, project or investment is an important task in business management. This effect can be assessed using different methods depending on the nature of the activity and the purpose of the assessment. The report proposes the main methods for determining the economic effect and provides recommendations for their effective use.
  • Ескіз
    Публікація
    Evaluating the effectiveness of social media marketing
    (2022) Kosenko, Oleksandra; Peredrii, Andrea Elizabeth Yuriivna; Pererva, P. G.
    It has been proven that social media marketing has grown in popularity in recent years and has become one of the most effective strategies for increasing traffic, engaging an audience, and driving sales. Social media has helped many brands expand their audience, gain popularity and increase sales. Postulates of the mechanism of commercialization of innovative technologies.
  • Ескіз
    Документ
    The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise
    (2016) Illiashenko, Sergii; Syhyda, Liubov
    In the article stages of marketing distribution policy diagnostics are defined. At the first stage, it is proposed to analyse factors of enterprise internal and external environment (gathering information about general trends in the markets and factors of micro-environment (customers, competitors, suppliers, intermediaries, contact audiences). It is approved that analysis of general trends of the market’s development give an opportunity to determine the state of the enterprise macro-environment. At the same time, it is defined that the greatest influence on the marketing distribution policy provide such internal subsystems of the enterprise, as material and production, information, social, marketing and financial. At the second stage of marketing distribution policy diagnostics, researchers propose to analyse the internal system of marketing distribution policy at the enterprise. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined basing on indicators that can be combined in the following groups: 1) indicators of the enterprise’s market share (the market share of the enterprise, the rate of the market share increase), 2) indicators of sales activities profitability (the rate of profit from sales increase (decrease), the rate of receivables increase (decrease), product profitability, sales profitability), 3) indicators of sales expenses efficiency (sales volume of expenses, the rate of sales expenses increase (decrease), the ratio of increase (decrease) in sales from the sales costs increase (decrease), the profitability of investment in marketing and sales), 4) indicators of inventory (inventory levels, the proportion of unsold commodities in the value of the produced commodities, the coefficient of inventory turnover) and 5) indicators of service level (the rate of complaints increase (decrease), the rate of concluded contracts number increase (decrease)). And the third stage of marketing distribution policy diagnostics, it is recommended to identify internal (e.g., lack of sales personnel evaluation system, risk of marketing channels incorrect choice, risk of distribution strategies incorrect selection, risk of sales activity costs increasing, low level of assortment renovation and others) and external (e.g., foreign risk, inflation risk, tax risk, political risk, risk of legislative changes, risk of target segment incorrect selection, high level of competitive forces influence and others) sales risks that affect or may affect marketing distribution policy.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу об оценке результативности адаптивного управления деятельностью коксохимических предприятий
    (Budapest, Kossuth Lajos utca, 2016) Черепанова, Виктория Александровна; Магомедов, Муса Сергоевич
    В статье исследуются существующие подходы по оценке эффективности и результативности внедре-ния адаптивного управления деятельностью различных субъектов хозяйствования. Предложен авторский подход по оценке результативности этого управления для коксохимических предприятий, который бази-руется на расчете комплексного интегрального показателя, учитывающего эффективность использования таких инструментов адаптивного управления, как: управление технологичностью и качеством производ-ства кокса и безбюджетное управление расходами.
  • Ескіз
    Публікація
    Венчурна діяльність промислового підприємства та внутрішньофірмова комерціалізація технологій на засадах інтрапренерства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна
    У статті викладено організаційно-економічні засади використання внутрішньофірмового підприємництва (інтрапренерства) для вирішення питання трансферу комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій, створених на даному підприємстві. Запропоновано методичні положення щодо створення організаційно-економічного механізму управління венчурною діяльністю та внутрішньо фірмовим трансфером інтелектуальних технологій на підприємствах машинобудівного комплексу.
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінювання ефективності реклами та її впливу на споживачів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Марчук, Леся Сергіївна
    У статті запропоновані найпоширеніші методи оцінки ефективності реклами та їх роль на вплив споживачів. Значні грошові витрати на рекламу – головний її недолік. Тому доцільно використовувати дані методи, щоб даремно не витрачати свої ресурси. А вже по результатах дослідження буде відомо, чи ефективно розробляти ту, чи іншу рекламу. Проблема визначення і аналізу ефективності зусиль фірми у сфері реклами достатньо актуальна.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз системи управління якістю з боку вищого керівництва як основний елемент управління організацією
    (Національний фармацевтичний університет, 2010) Коваленко, Св. М.; Коваленко, С. М.; Проскурня, Олена Михайлівна
    Стаття присвячена дослідженню підходів щодо проведення результативного аналізу діяльності з боку вищого керівництва на підприємствах, які впровадили систему управління якістю.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства та визначення шляхів її підвищення
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кучинський, Володимир Анатолійович; Носик, І. І.
    Запропоновано підхід до процесу управління ефективністю функціонування підприємства, основою якого є аналітична модель врахування впливу найбільш важливих економічних показників діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні процеси комерціалізації науково-дослідної діяльності підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2013) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Локтіонова, І. С.
    Запропоновано інноваційний підхід до рішення проблеми комерціалізації науково-дослідної діяльності підприємств різних форм власності.