Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Features of online education in the conditions of martial law in the country
    (ФОП Панов А. М., 2023) Kuchinskyi, V. A.; Pererva, P. G.
    An analysis of the experience of implementing distance learning in martial law conditions was carried out. It is shown that its effectiveness depends primarily on the development of innovative methods and technologies, while digital platforms, electronic and paper educational resources are learning tools that help establish and organize this process.
  • Ескіз
    Документ
    Scientific and pedagogical approaches to the development of innovative educational technologies
    (ФОП Панов А. М., 2023) Kosenko, A. V.; Pererva, P. G.
    Organization of innovative activities in the field of education economic disciplines and the development of modern education technology is based on a number of special principles: establishment of economic profitability of skills and knowledge; comprehensive consideration of applied developments and research; focus on the specifics of the regional economic system.
  • Ескіз
    Документ
    Formation of directions of innovative technologiesand teaching of economic disciplines
    (ФОП Панов А. М., 2023) Gliznutsa, M. Yu.; Pererva, P. G.
    Depending on the degree of novelty, different levels of innovation are distinguished in the system of applied educational technologies: the first - the developed educational product has no analogues and is characterized by objective novelty in modern economic education; the second is the improvement of the already used training materials technologies; the third is the application of the known in the new educational environment in accordance with the new goals of training specialists in the field of economics.
  • Ескіз
    Документ
    Modern technologies for training economists-managers
    (ФОП Панов А. М., 2023) Cherepanova, V. A.; Pererva, P. G.
    The key directions of the formation of modern educational technologies are directly related to the progress and harmonization of education, as well as aimed at the self-realization of the individual. Information technologies are based on formation processes economic knowledge and productive thinking. In the innovative teaching of economic disciplines, the leading role is assigned to teaching aids, when the teacher does not just teach students, but performs the functions of stimulating educational activities among students and coordinates them.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості підготовки фахівців з вищою освітою в умовах розвитку цифрової економіки
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Окреслено коло актуальних проблем, розв’язання яких потребує внесення змін у систему підготовки фахівців з вищою освітою з метою виживання і розвитку ЗВО в умовах формування цифрової економіки, ініційованого впровадженням технологій І4.0. Запропоновано основні напрями змін у діяльності закладів вищої освіти, які дозволять підвищити ефективність формування кадрового забезпечення розвитку цифрової економіки як передумови переходу України на шлях випереджаючого інноваційного зростання, суттєвого підвищення рівня життя її народу.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности "Маркетинг" (на примере Сумской области)
    (Сумський державний університет, 2011) Ильяшенко, Сергей Николаевич; Карпищенко, Марина Юрьевна
    Изложены результаты исследования потребительских предпочтений на рынке образовательных услуг Сумской области, а также проблем восприятия потенциальными абитуриентами специальности "Маркетинг". Определены факторы, влияющие на выбор профессии маркетолога.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг
    (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Конопелько, Г. М.; Неділько, М. О.; Старків, І. Л.
    Викладено основні положення і результати практичної апробації методичного підходу до аналізу факторів, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ і спеціальностей підготовки. Запропонований підхід дозволяє точно оцінити споживацькі запити на ринку освітніх послуг конкретного регіону як узагальнено, так і в розрізі випускників окремих закладів середньої освіти, що надає можливість обґрунтовано вести профорієнтаційну компанію, диференціювати заходи комплексу маркетингу освітніх послуг конкретних ВНЗ і підвищити тим самим їх дієвість.