Вісник № 56
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7647
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Проектування гідравлічних модулів руху за їх узагальненими математичними моделями(НТУ "ХПІ", 2013) Свинаренко, М. С.Запропоновано узагальнену математичну модель робочого процесу гідравлічних модулів руху (ГМР) використання якої дозволить пришвидшити розробку математичних моделей таких модулів. Встановлений взаємозв’язок між параметрами переміщення вихідної ланки виконавчого механізму модуля руху, переміщенням запірно-регулюючого елемента (ЗРЕ) гідроапарата керування і силою керування ЗРЕ.Документ Формування раціональних потоків поїздів на мережі залізниць(НТУ "ХПІ", 2013) Чибісов, Ю. В.У даній статті запропонована математична модель раціонального розподілу поїздопотоків по залізничній мережі. Основна мета досліджень – розробка алгоритму формування напрямків поїздопотоків по найкоротшому шляху мережі залізниць, що забезпечить мінімальні витрати енергоресурсів на просування поїздів. Розподіл потоків по мережі виконано за допомогою теорії графів. В якості критерію оптимальності обрано мінімум поїздо-кілометрів пробігу.Документ Управление процессом выдачи расплава на плавильно-заливочном участке литейного цеха(НТУ "ХПИ", 2013) Дёмин, Д. А.В статье описана схема управления процессом выдачи расплава из электропечи на литейный конвейер, характерной особенностью которой является использование в системе «печь – литейный конвейер» двухпозиционного заливочного автомата и весодозирующего устройства, обеспечивающего выдачу расплава порциями в соответствии с оптимальной технологической схемой плавки. Показано, что применение описанной схемы управления обеспечивает выполнение компромиссного критерия оптимизации, учитывающего как требования по минимизации энергозатрат, так и требования по минимизации простоя конвейера.