Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2024. Частина 1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84850
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Роль і значення маркетингового менеджменту в умовах війни в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, Олег ОлексійовичДокумент Стратегії залучення клієнтів на B2B ринках: нові горизонти та інструменти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Роль інтернет-маркетингу у повоєнному розвитку підприємств України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чмерук, Тарас Юрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Волонтерський туризм або волонтуризм: нові маркетингові можливості для повоєнного розвитку України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Литвинова, Г. А.Документ Інноваційні підходи до маркетингу для малих бізнесів у конкурентному середовищі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Євген Анатолійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Цифрові технології та маркетинг для підвищення привабливості туристичних регіонів в повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Кірєєва, В. О.