Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2024. Частина 1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84850
Переглянути
31 результатів
Результати пошуку
Документ Адаптація маркетингових стратегій гостинності до змін споживацьких уподобань після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Артеменко, К. Т.Документ Ресторанний бізнес України: споживчі запити та інноваційні формати(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Антошкова, Н. А.; Трубнікова, В. В.Документ Development of a strategy for the diversification of the activities of domestic business structures in tourism(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Tsviliy, Sergiy; Matviienko, YaroslavДокумент Innovative marketing strategies for increasing consumer loyalty in post-crisis recovery(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Zips, Sebastian; Abdunurova, Assem; Zhechev, VladimirДокумент Travel insurance of technogenic society(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Yudina, NataliyaДокумент Digital marketing tools for promoting hospitality and tourism in Ukraine: the role of online communications in post-war reconstruction(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Veres Somosi, Mariann; Nagy, Szabolcs; Piskoti, IstvanДокумент Activities involving volunteering opportunities to train modern managers(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Makovoz, Oksana; Palamarchuk, AlisaДокумент Види вражень та їх вимірювання як результати діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ястремська, О. О.Документ Адаптивний туризм як інструмент немедичної реабілітації: виклики та перспективи повоєнного розвитку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гладенко, Ю. М.; Ронь, Я. О.Документ Роль і значення маркетингового менеджменту в умовах війни в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, Олег Олексійович