Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2024. Частина 1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84850
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Роль і значення маркетингового менеджменту в умовах війни в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, Олег ОлексійовичДокумент Роль інтернет-маркетингу у повоєнному розвитку підприємств України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чмерук, Тарас Юрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Волонтерський туризм або волонтуризм: нові маркетингові можливості для повоєнного розвитку України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Литвинова, Г. А.Документ Інноваційні підходи до маркетингу для малих бізнесів у конкурентному середовищі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Євген Анатолійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Цифрові технології та маркетинг для підвищення привабливості туристичних регіонів в повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Кірєєва, В. О.Документ Розробка комплексної стратегії просування компанії на ринку сервісних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Нікіфорова, М. О.Документ Аналіз впливу контент-маркетингу на формування іміджу бренду та залучення цільової аудиторії через інтернет(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Лялько, Кирило АндрійовичДокумент Маркетингові стратегії повоєнного готельно-туристичного бізнесу в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Коваленко, О. В.Документ Культурний туризм: маркетингові стратегії для залучення іноземних туристів в Україну(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Цифрові технології та інклюзивний маркетинг у галузі туризму: перспективи для людей з інвалідністю(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Кролівець, Ігор Валерійович