Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2024. Частина 1

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84850

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Роль інтернет-маркетингу у повоєнному розвитку підприємств України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чмерук, Тарас Юрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Передумови повоєнного розвитку туризму в регіонах України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Обґрунтовано доцільність розвитку туризму в Україні, що сприятиме повоєнному відновленню і розвитку її регіонів, дозволить реалізувати їх туристичний потенціал, поліпшити відповідне інфраструктурне забезпечення, сприятиме зростанню зайнятості і добробуту місцевого населення, збільшить надходження до бюджетів, надасть можливості накопичити фінансові ресурси для соціально-економічного зростання.