Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму: Всеукраїнська науково-практична конференція. 2024. Частина 1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84850
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Роль і значення маркетингового менеджменту в умовах війни в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, Олег ОлексійовичДокумент Стратегії залучення клієнтів на B2B ринках: нові горизонти та інструменти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Інноваційні підходи до маркетингу для малих бізнесів у конкурентному середовищі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Євген Анатолійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Розробка комплексної стратегії просування компанії на ринку сервісних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Нікіфорова, М. О.Документ Відновлення туристичного іміжду України після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвиненко, Марія Владиславна; Бондаренко, В. О.Документ Особливості управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в кризових ситуаціях(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Савельєв, В. Л.; Чернишов, Владислав Олегович; Ларка, Людмила СергіївнаДокумент Формування маркетингових інструментів управління підприємством у повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ларка, Людмила СергіївнаДокумент Перспективи розвитку туризму та гостинності в регіонах України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія Володимирівна; Волощак, С. С.; Ілляшенко, Є. С.