Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка економічного потенціалу з урахуванням особливостей сучасного менеджменту підприємства
    (CPN Publishing Group, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна; Дараган, Антон Володимирович
    Розглянуто особливості сучасного управління. Наголошено на необхідність ураховувати їх при формуванні й оцінюванні економічного потенціалу підприємства. Запропоновано визначати ефективність управління цим процесом за допомогою універсального показника економічної доданої вартості.
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність прискорення впровадження нових інноваційно-організаційно-управлінських технологій на підприємствах
    (Perfect Publishing, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна
    Відмічено велику силу інертності в управлінському мисленні, подолання якої потребує певного часу й титанічних зусиль. Сьогоднішня ситуація зумовлює необхідність менеджерської оперативності й зміщення управлінських акцентів, а саме перехід до постійного антикризового менеджменту, всеохоплюючого контроллінгу, обов’язкової й масштабної інноваційності, вартісної оцінки результативності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна організація контроллінгу на підприємствах харчової промисловості
    (BoScience Publisher, 2022) Міщенко, Володимир Акимович; Шапран, Євген Миколайович; Другова, Олена Сергіївна
    Відмічено сучасні постулати менеджменту й першочергові питання щодо можливого впровадження контроллінгу. Описано переваги й недоліки організації самостійної служби контроллінгу на підприємстві. Представлено можливі варіанти організаційного закріплення функцій контроллінгу й недоліки відмови від створення такої служби. Розглянуті можливі етапи впровадження системи контроллінгу. Описано особливості формування стандартних витрат і бюджетування в умовах кризовості й невизначеності підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Другова, Олена Сергіївна; Макаренко, Анастасія Борисівна
    У статті представлені методичні рекомендації щодо Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства. Обґрунтована значущість процесів управління монетизацією в сучасних умовах ведення бізнесу та зростання ринку Інтернет-торгівлі. Уточнено сутність поняття монетизації digital маркетингу, яке містить не лише прибуткову частину, алк і частину витрат, які можливо мінімізувати за рахунок формування ціннісної пропозиції. Систематизовано моделі монетизації та запропоновано власний спосіб групування із додаванням нової групи - кастомної. Виділено 4 моделі монетизації: рекламна, модель продажу із посередником, модель прямих продажів, кастомна модель. Виділення кастомної моделі зумовлено тим, що процеси взаємодії із користувачами відбуваються на основі формування ціннісної пропозиції для користувачів. Попадання в інтереси цільової аудиторії збільшує їх зацікавленість і лояльність. Зростання бази клієнтів збільшує в свою чергу інтерес рекламодавців, партнерів та забезпечує притік нових користувачів. В той же час відбувається зменшення вартості залучення клієнтів на сайт. В статті наведені авторські рекомендації щодо підсилення ефективності процесів монетизації digital маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Генезис поняття "контролінг"
    (Видавничий дім "Гельветика", 2016) Другова, Олена Сергіївна
    У статті вивчено основні підходи до трактування поняття "контролінг", проаналізовано його еволюцію. Розглянуто місце і роль контролінгу на сучасних промислових підприємствах. Обґрунтовано необхідність управління підприємством із застосуванням базисних основ контролінгу.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна сутність поняття "оцінка потенціалу"
    (НТУ "ХПІ", 2014) Міщенко, Володимир Акимович; Другова, Олена Сергіївна
    У статті розглянуто основні теоретичні особливості сутності поняття оцінки. Охарактеризовано точки зору різноманітних зарубіжних та вітчизняних економістів та зроблено висновки щодо подальшої еволюції даного поняття. Також було зв’язано поняття оцінки та конкурентного потенціалу. Запропоновано авторське тлумачення даного поняття. Під оцінкою конкурентного потенціалу підприємства запропоновано розуміти процес виявлення порівняної цінності тих його характеристик і властивостей, що забезпечують підприємству формування конкурентних переваг на обраному ринковому сегменті у певний період часу.