Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Другова, Олена Сергіївна; Макаренко, Анастасія Борисівна
    У статті представлені методичні рекомендації щодо Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства. Обґрунтована значущість процесів управління монетизацією в сучасних умовах ведення бізнесу та зростання ринку Інтернет-торгівлі. Уточнено сутність поняття монетизації digital маркетингу, яке містить не лише прибуткову частину, алк і частину витрат, які можливо мінімізувати за рахунок формування ціннісної пропозиції. Систематизовано моделі монетизації та запропоновано власний спосіб групування із додаванням нової групи - кастомної. Виділено 4 моделі монетизації: рекламна, модель продажу із посередником, модель прямих продажів, кастомна модель. Виділення кастомної моделі зумовлено тим, що процеси взаємодії із користувачами відбуваються на основі формування ціннісної пропозиції для користувачів. Попадання в інтереси цільової аудиторії збільшує їх зацікавленість і лояльність. Зростання бази клієнтів збільшує в свою чергу інтерес рекламодавців, партнерів та забезпечує притік нових користувачів. В той же час відбувається зменшення вартості залучення клієнтів на сайт. В статті наведені авторські рекомендації щодо підсилення ефективності процесів монетизації digital маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління як основа формування концепції контролінгу
    (Видавничий дім "Гельветика", 2018) Другова, Олена Сергіївна; Шевченко, Марина Миколаївна
    Статтю присвячено контролінгу як складовій частині управління підприємством. Визначено місце контролінгу в системі управління підприємством як підсистеми. Окреслено завдання та сфери застосування контролінгу. Розкрито сутність завдань стратегічного контролінгу. Обґрунтовано необхідність упровадження контролінгу на підприємствах України.
  • Ескіз
    Документ
    Роль системи кадрового менеджменту інноваційної організації в управлінні розвитком персоналу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Другова, Олена Сергіївна; Долина, Ірина Володимирівна
    У статті проаналізовані останні дослідження стосовно кадрового менеджменту та перспектив розвитку ефективності управління організацією. Обгрунтована необхідність підвищення кваліфікації кожним працівником організації.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна сутність поняття "оцінка потенціалу"
    (НТУ "ХПІ", 2014) Міщенко, Володимир Акимович; Другова, Олена Сергіївна
    У статті розглянуто основні теоретичні особливості сутності поняття оцінки. Охарактеризовано точки зору різноманітних зарубіжних та вітчизняних економістів та зроблено висновки щодо подальшої еволюції даного поняття. Також було зв’язано поняття оцінки та конкурентного потенціалу. Запропоновано авторське тлумачення даного поняття. Під оцінкою конкурентного потенціалу підприємства запропоновано розуміти процес виявлення порівняної цінності тих його характеристик і властивостей, що забезпечують підприємству формування конкурентних переваг на обраному ринковому сегменті у певний період часу.