Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Вибір між сталим розвитком та корпоративною соціальною відповідальністю у міжнародному бізнесі
    (Одеський національний економічний університет, 2022) Зубкова, Аліна Болеславівна; Макаренко, Анастасія Борисівна; Місюня, Руслан Михайлович; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Водяхіна, Маргарита Олегівна; Ігнатова, Анастасія А.
    У статті проведено дослідження існуючих підходів до трактування понять сталий розвиток та корпоративна соціальна відповідальність. Проаналізовано проблему відсутності єдиного поняттєвого апарату у вітчизняному науковому просторі. Надано характеристику сучасних тенденцій щодо розвитку концепції корпоративної соціальної відповідальності та її зв’язку з поняттям ESG. Було проаналізовано визначення різних авторів таких понять як «сталий розвиток» та «корпоративна соціальна відповідальність». Авторами надано узагальнену еволюційну систему понять «сталий розвиток», «корпоративна соціальна відповідальність», «екологічне, соціальне, корпоративне управління» та описано процес їх розвитку та взаємозв’язку. У статті розглянуто вплив концепцій сталого розвитку та корпоративної соціальної відповідальності на діяльність компаній в контексті міжнародного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Високотехнологічне підприємство в умовах четвертої промислової революції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Майгурова, Дар'я Сергіївна; Зубкова, Аліна Болеславівна
  • Ескіз
    Документ
    Інтернаціоналізація високотехнологічних підприємств в умовах четвертої промислової революції
    (2021) Данько, Тарас Володимирович; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Місюня, Руслан Михайлович
    Бурхливий розвиток індустрії 4.0 та розгортання четвертої промислової революції кардинально змінює всі аспекти діяльності високотехнологічних підприємств. В цьому світлі набуває актуальності і тема "реінтернаціоналізації" міжнародних високотехнологічних підприємств, тобто пошук ними нових шляхів інтеграції у привабливі глобальні ланцюги цінності за четвертої промислової революції. Необхідність передбачити та формувати майбутні запити споживачів, а також потреба забезпечити більшу ефективність у розподілі кінцевих товарів, сьогодні є ключовими факторами, що матимуть вплив на результати діяльності таких компаній в майбутньому. Тому інтернаціоналізація високотехнологічного підприємства умовах четвертої промислової революції в першу чергу базується на результатах корпоративного форсайту та розробки його загальної бізнес-моделі. Подальша інтеграція високотехнологічного підприємства у сталі глобальні ланцюги цінності має вигляд певної воронки, яка включає в себе генерацію переліку відповідних точок входу, вибір форм міжнародної науково-технічної співпраці за технологічними компетентностями високотехнологічного підприємства та ціннісною пропозицією згідно його бізнес-моделі, розвиток відносин та ініціювання проєктів створення спільної цінності.
  • Ескіз
    Документ
    Індустрія 4.0: конкуренція між бізнес-моделями – нова сутність конкурентоспроможності
    (НДЦ індустріальних проблем розвитку НАН України, 2018) Місюня, Руслан Михайлович; Майгурова, Дар'я Сергіївна; Зубкова, Аліна Болеславівна
    Метою статті є обґрунтування впливу бізнес-моделі підприємства на його конкурентоспроможність. Беручи до уваги відсутність об'єктивної значущості самої технології, необхідно визначити, яким чином бізнес-модель через комерціалізацію дозволяє розкрити приховану цінність інновації та довести можливість компанії конкурувати на ринку за умови наявності стійкої бізнес-моделі. Аналіз та узагальнення попередніх розробок у визначенні ефективності бізнес-моделей та показників конкурентоспроможності підприємства дозволив виділити 18 метрик. На підставі даних 10 провідних високотехнологічних компаній світу було проведено факторний та кореляційний аналіз за визначеними метриками. Результатом дослідження стало виділення ключових показників успішності бізнес-моделей, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Встановлено, що компанії, які будують свої бізнес-моделі, ґрунтуючись на розвитку досліджень та розробці інноваційних продуктів при стійкому маркетинговому супроводі таких дій, мають кращі показники конкурентоспроможності, особливо в довгостроковому періоді. Втім, й у короткостроковому періоді такі компанії мають конкурентну перевагу за фінансовими показниками діяльності та часткою ринку.