Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація державного фінансового контролю: проблеми побудови та напрямки вдосконалення
    (Харківський навчально-науковий інститут "Університет банківської справи", 2019) Жадан, Тетяна Андріївна; Давидюк, Тетяна Вікторівна; Манойленко, Олександр Володимирович; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Стаття присвячена проблемам побудови класифікації державного фінансового контролю та шляхам їх подолання. Встановлено, що ключовими проблемами побудови класифікацій державного фінансового контролю є: відсутність мети; труднощі у виборі та застосуванні методів побудови класифікації; ототожнення державного фінансового контролю з іншими родинними поняттями; розпливчастість формулювань класифікаційних ознак та видів державного фінансового контролю; відсутність чіткого уявлення про основні правила та вимоги до побудови класифікації. Для вирішення зазначеного спектру проблем у роботі запропоновано склад організаційних заходів, поетапне виконання яких дасть змогу упорядкувати процес створення класифікації державного фінансового контролю, оцінити її якість та придатність; та сформульовано перелік ключових вимог до побудови класифікації державного фінансового контролю, які ґрунтуються на теорії множин та загальних правилах поділу понять у логіці, що дасть змогу уникнути подвійної класифікації та взаємного перекриття видів державного фінансового контролю за окремими ознаками. У роботі удосконалено класифікацію видів державного фінансового контролю шляхом модифікації існуючих та введення нових теоретично обґрунтованих і практично значущих ознак: "підпорядкованість об'єкта контролю суб'єкту контрольних дій", "рівень делегування контрольних повноважень", "ініціатива проведення контрольних заходів", "регулярність (періодичність) проведення контрольних заходів", "тривалість проведення контрольних заходів", "момент часу проведення контрольних заходів по відношенню до стадії здійснення господарських операцій на підконтрольному об'єкті" та "спосіб перевірки господарських операцій та бухгалтерської документації об'єкта контролю", що сприятиме упорядкуванню рівнів інформаційної значущості окремих видів державного фінансового контролю та розвитку його інструментарію для своєчасного і ефективного попередження порушень у сфері управління державними фінансовими ресурсами.
  • Ескіз
    Публікація
    Роль внутрішнього контролю в управлінні ризиками закладів готельно-ресторанного бізнесу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Манойленко, Олександр Володимирович; Жадан, Тетяна Андріївна; Кучерявий, Станіслав Володимирович; Новак, Андрій Михайлович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни "Контроль і ревізія"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Манойленко, Олександр Володимирович; Жадан, Тетяна Андріївна; Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна
    Методичні вказівки до контрольної роботи з дисципліни "Контроль і ревізія" для студентів заочної форми навчання економічних спеціальностей розроблені відповідно до робочої програми вивчення навчальної дисципліни "Контроль і ревізія". Мета контрольної роботи полягає в закріпленні та поглибленні теоретичних знань, набутих студентом у процесі вивчення дисципліни "Контроль і ревізія", виробленні уміння самостійно працювати з навчальною, спеціальною літературою, нормативними та законодавчими актами України, статистичними матеріалами, робити узагальнення і висновки. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни «Контроль і ревізія» складаються з двох частин: теоретичної та практичної. Зміст теоретичної частини роботи має відповідати сучасному рівню розвитку економічної науки. У ній висвітлюються питання, які передбачені варіантом контрольної роботи. Розкриття питань контрольної роботи слід супроводжувати посиланням на літературні джерела, нормативно-правові акти України, присвячені проблемам планування, організації та здійснення контрольно-ревізійних заходів. Необхідно також показати уміння зіставляти різні підходи до розв'язання тих чи інших проблем, самостійно робити висновки на основі вивченої літератури, зібраного, опрацьованого та узагальненого фактичного матеріалу. У практичній частині контрольної роботи необхідно обґрунтувати розв'язання конкретної задачі з посиланням на нормативні та законодавчі акти України, навести формули і розрахунки, дати пояснення до них, зробити висновки щодо виявлених порушень та надати рекомендації щодо їх усунення.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Манойленко, Олександр Володимирович; Жадан, Тетяна Андріївна; Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи" призначені для студентів 6 курсу заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" спеціальності 7.03050901 "Облік і аудит". Самостійна робота студента є однією із найважливіших складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину та стійкість набутих знань і умінь. Самостійна робота студента - це основний засіб оволодіння навчальним матеріалом під керівництвом викладача у час, вільний від обов'язкових навчальних занять. Метою самостійної роботи студента є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом свідомого закріплення, поглиблення і систематизації набутих теоретичних знань, а також опанування навичок роботи з навчальною і науково-методичною літературою, вміння вільно орієнтуватися в інформаційному просторі. Студент працює з текстом лекцій, літературними джерелами, нормативно-правовими актами, засвоює термінологію, складає словник основних понять, конспектує, готує тезиси, доповіді, відповіді на контрольні питання, самостійно вирішує наведені завдання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Манойленко, Олександр Володимирович; Жадан, Тетяна Андріївна; Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація контрольно-ревізійної роботи" призначені для студентів 5 курсу денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" спеціальності 7.03050901 "Облік і аудит". Самостійна робота студента є однією із найважливіших складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину та стійкість набутих знань і умінь. Самостійна робота студента - це основний засіб оволодіння навчальним матеріалом під керівництвом викладача у час, вільний від обов'язкових навчальних занять. Метою самостійної роботи студента є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом свідомого закріплення, поглиблення і систематизації набутих теоретичних знань, а також опанування навичок роботи з навчальною і науково-методичною літературою, вміння вільно орієнтуватися в інформаційному просторі. Студент працює з текстом лекцій, літературними джерелами, нормативно-правовими актами, засвоює термінологію, складає словник основних понять, конспектує, готує тезиси, доповіді, відповіді на контрольні питання, самостійно вирішує наведені завдання.