Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вплив інноваційно-кластерного розвитку на конкурентоспроможність регіонів і країни
    (Jagiellonian University, Poland, 2021) Міщенко, Володимир Акимович; Авершин, Сергій Володимирович
    A quantitative assessment of innovation and cluster development using various international indices and rankings conducted by well-known world agencies. The advantages and disadvantages of the development of national clustering from the international level are revealed. The presence of a correlation between the main indicators of competitiveness is determined. The main internal problems of clustering development are described in the National Cluster Development Program until 2027 and directions for improving this process in the future. Addressing these issues requires improving the efficiency of management at all levels.
  • Ескіз
    Документ
    Контролінг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку
    (Херсонський державний університет, 2019) Міщенко, Володимир Акимович; Домніна, Ірина Ігорівна; Другова, Олена Сергіївна
    Статтю присвячено актуальним питанням упровадження контролінгу на українських підприємствах для забезпечення та збереження конкурентоспроможності на вибраному ринку. Охарактеризовано роль та місце контролінгу упідвищенні/збереженні конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтовано механізм формування конкурентоспроможності за допомогою такого стратегічного інструментарію, як контролінг. Запропоновано та актуалізовано сприйняття взаємозв’язку між прийняттям управлінського рішення та отриманням результату на підприємстві. Наведено підхід до створення механізму контролінгу щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтовано етапи прийняття управлінських рішень щодо підвищення конкурен тоспроможності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Володимир Акимович; Мартиненко, О. Г.
    В даній роботі було проведено дослідження формування маркетингової стратегії промислового підприємства на основі сучасної моделі "4С", яка дає можливість ефективно функціонувати на зовнішньому ринку підприємству. Детально проведено аналіз її переваг і доцільність застосування.