Кафедра "Облік і фінанси"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main
Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетингу на підприємстві(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаУ статті надано методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетингу. Акцентовано увагу на визначенні ключових складових, таких як інформаційна, організаційна, ресурсна, маркетингова та економічна; проведено їх аналіз. Визначено наявні проблеми, які можуть виникнути під час впровадження організаційно-економічного забезпечення та висвітлено необхідність системного та гнучкого підходу для ефективного управління цифровим маркетингом на підприємстві.Документ Текст лекцій з дисципліни "Страховий менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Назарова, Тетяна ЮріївнаКонспект лекцій містить основні питання теорії та практики страхового менеджменту. Дисципліна є однією з основних нормативних дисциплін, що викладаються студентам магістратури на п'ятому році навчання. Курс призначений для формування у студентів знань щодо підготовки та реалізації управлінських рішень, що забезпечують раціональне формування та використання потенціалу страхових компаній та гармонізацію фінансових інтересів споживачів страхових послуг, власників і персоналу страхових компаній, посередників і держав.Документ Конспект лекцій з дисципліни "Страховий менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Назарова, Тетяна ЮріївнаКонспект лекцій містить основні питання теорії та практики страхового менеджменту. Дисципліна є однією з основних нормативних дисциплін, що викладаються студентам магістратури на п'ятому році навчання. Курс призначений для формування у студентів знань щодо підготовки та реалізації управлінських рішень, що забезпечують раціональне формування та використання потенціалу страхових компаній та гармонізацію фінансових інтересів споживачів страхових послуг, власників і персоналу страхових компаній. , посередників і держав.Документ Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Страховий менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Назарова, Тетяна ЮріївнаМетою вивчення дисципліни є формування у майбутніх спеціалістів системи знань з питань теоретичної розробки та практичного застосування конкретних механізмів управління бізнес-процесами страхових компаній з метою ефективного використання наявного потенціалу та врахування фінансових інтересів страхових компаній. всіх учасників страхового ринку.Документ Проблеми пошуку джерел фінансування інноваціних проектів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Лисенко, А. С.; Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаДокумент Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана КостянтинівнаУ статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.Публікація Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства(Національний університет "Одеська політехніка", 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Другова, Олена Сергіївна; Макаренко, Анастасія БорисівнаУ статті представлені методичні рекомендації щодо Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства. Обґрунтована значущість процесів управління монетизацією в сучасних умовах ведення бізнесу та зростання ринку Інтернет-торгівлі. Уточнено сутність поняття монетизації digital маркетингу, яке містить не лише прибуткову частину, алк і частину витрат, які можливо мінімізувати за рахунок формування ціннісної пропозиції. Систематизовано моделі монетизації та запропоновано власний спосіб групування із додаванням нової групи - кастомної. Виділено 4 моделі монетизації: рекламна, модель продажу із посередником, модель прямих продажів, кастомна модель. Виділення кастомної моделі зумовлено тим, що процеси взаємодії із користувачами відбуваються на основі формування ціннісної пропозиції для користувачів. Попадання в інтереси цільової аудиторії збільшує їх зацікавленість і лояльність. Зростання бази клієнтів збільшує в свою чергу інтерес рекламодавців, партнерів та забезпечує притік нових користувачів. В той же час відбувається зменшення вартості залучення клієнтів на сайт. В статті наведені авторські рекомендації щодо підсилення ефективності процесів монетизації digital маркетингу.Документ Бенчмаркінг як засіб покращення інноваційного процесу на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Палієнко, К. Є.; Давидова, В. О.; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна